Website also avalible in:

celkozonseg-jelentese

A célközönség meghatározása a sikerhez vezető úton

Tartalomjegyzék

Hírlevél

Csatlakozzon Ön is az RWeb közösségéhez! Értesüljön elsőként az aktuális publikációinkról!

Felkínáljuk a lehetőséget, hogy elsőként értesüljön e-mailben a legfrissebb publikációinkról. Ígérjükhogy a megadott e-mail címre soha nem fogunk küldeni marketing célú hirdetéseket. A kidolgozott funkcionalitást kizárólag Önért hoztuk létre, hogy mindig friss információt kapjon – bármikor visszavonhatja a feliratkozását – a döntés mindig az Ön kezében lesz!

Továbbá ígérjük, hogy a megadott e-mail címét (és/vagy a hozzátartozó IP címét, munkamenet azonosítót – un. session ID) nem fogjuk továbbítani arra jogosulatlan harmadik félnek! Hiszünk a szólásszabadság, a diszkréció és az online anonimitás tiszteletben tartásában!

Üdvözölni szeretnénk az RWeb publikációinak olvasói között Önt is!

A “Csatlakozom az RWeb közösségéhez” gomb lenyomásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban megfogalmazottakat.

A célközönség meghatározása minden marketingkampány döntő fontosságú része, és az egyik legfontosabb szempont minden vállalkozás számára. Ugyanis ha megértik, hogy kiket próbálnak elérni, akkor ki tudják elégíteni az igényeket, és sikert érhetnek el vállalkozóként. A fogyasztók úgy kezdenek el vásárlással kapcsolatos online kutatást végezni, hogy egy termékre vagy szolgáltatásra rákeresnek egy olyan keresőmotoron, mint a Google. Ezért kritikus fontosságú meghatározni a célpiacot és kiismerni szokásaikat, mivel csak így lehetséges online vállalkozásként érvényesülni. 

“A közönségnek nincs mindig igaza, de annak, aki nem veszi figyelembe a közönséget, annak soha nincs igaza.”

– Jean-Paul Le Chanois

A közepes siker és az elsöprő diadal között nagy a távolság, ezért a célközönség pontos meghatározása kulcstényező a működéshez. A kialakítása ad egy alapvető keretet annak megértéséhez, hogy kik lennének érdekeltek abban, hogy a cégtől vásároljanak.

celkozonseg-meghatarozasa-rweb-1

A célközönség meghatározása

A célközönséget azok az emberek alkotják, akiktől a vállalkozás azt reméli, hogy együtt dolgoznak majd vele, vagy megvásárolják a termékeit, szolgáltatásait.

Üzleti célú weboldalt létrehozásánál a legfontosabb dolog beazonosítani a célközönséget, és készíteni egy tervet, hogy hogyan szeretne kapcsolatba lépni ezekkel a felhasználókkal a vállalat. Amint kiderül, kik az ideális ügyfelek, azaz a célközönség, és mik az igények, könnyen meg lehet tervezni a landing page tartalmát úgy, hogy az segítsen felvázolni és megoldani a problémákat, illetve cselekvésre buzdítani.

celkozonseg-meghatarozasa-rweb-2

Hogyan lehet belekezdeni a célközönség meghatározásába?

Minden terméknek, szolgáltatásnak van egy konkrét célközönsége. Annak meghatározása, hogy kik ők és mi érdekli őket, alapvető fontosságú minden sikeres marketingstratégiához.

Ugyanakkor fontos megérteni, hogy a célközönség nem egy konkrét piac. A piac sokkal tágabb fogalom. Egyszerűen azoknak az embereknek az összessége, akik érdeklődnek egy termék vagy szolgáltatás megvásárlása iránt.

A célközönséget általában adatok és elemzési eszközök segítségével, vagy fókuszcsoportok és felmérések segítségével alakítják ki. Ezek az adatok segítenek a marketingeseknek és a hirdetőknek a fogyasztók konkrét csoportjainak meghatározásában, és olyan üzenetek kidolgozásában, amelyek rezonálnak rájuk.

A célközönség meghatározása az egyik legnehezebb lépés a marketingtervezési folyamat során. Ugyanakkor az egyik legfontosabb is. Először is tudni kell, hogy mit kínál a vállalkozás. Ezután meg kell érteni, hogy kinek lenne a legnagyobb haszna ebből a kínálatból.

Ezután a legfontosabb kérdés, hogy kik az ügyfelek? Ez az információ általában az értékesítési nyilvántartásából vagy egy CRM (Customer Relationship Management) rendszerből szerezhető be.

Ha már meghatározásra került a célközönség, akkor képes lesz a vállalkozás kiválasztani a megfelelő médiacsatornákat és marketingmegközelítést. Gyorsan le lehet tesztelni, hogy mely üzenetek találnak visszhangra a célpiacon, majd ennek megfelelően lehet kialakítani a kampányokat, hogy több ügyfélt érjenek el.

celkozonseg-meghatarozasa-rweb-3

Célközönség meghatározása kritériumok alapján

Egy induló vállalkozás számára nagyon fontos a célközönség. A marketingkommunikáció célközönségének meghatározásához az első lépés annak meghatározása, hogy a piac mely szegmenseit szeretné megcélozni az üzenetével. Ezt szegmentációs kritériumok alapján, például demográfiai, pszichográfiai és viselkedési szempontok értékelésével lehet elvégezni.

  1. Demográfiai adatok: Az ügyfelek igényeinek megértése itt kulcsfontosságú. A 20-as éveikben járó emberek talán mást keresnek, mint a 30-as vagy 50-es éveikben járó, gyermekeiknek vásárló szülők. A legjobb módja kideríteni a célpiacot, ha minél több kérdést tesznek fel róluk: milyen az életkoruk, az iskolai végzettségük, a családi állapotuk és a jövedelmi szintjük? Mit csinálnak a munkahelyükön?
  2. Földrajzi adatok: A célközönség hely szerinti felosztását jelentik. Hol élnek? Város vagy vidék?
  3. Pszichográfiai adatok: Személyiségjegyeken és értékeken alapulnak és nagy hatással vannak a hirdetési platform kiválasztására és a hirdetési üzenetek létrehozására. Tehát: Mik az értékeik, érdeklődési körük és életmódjuk?Milyen a társadalmi státuszuk?
  4. Szükségletek/problémák: Milyen problémákkal kell most szembenézniük?
  5. Célok: Milyen célokat szeretnének elérni az életben vagy egy meghatározott időn belül?
  6. Viselkedési adatok: termékhasználati szokásokon alapulnak, beleértve a vásárlás vagy használat gyakoriságát, a márkahűséget, a keresett előnyöket vagy a vásárlás vagy használat alkalmát. Mennyire márkahűek? Milyen gyakran vásárolnak? Milyen típusú terméket részesítenek előnyben?, 

A célközönség meghatározásának előnyei

Ma már számos online és mobil platform létezik, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy elérjék célközönségüket. Valójában a világ nyitott mezővé vált az üzletemberek számára, akik ezeket a platformokat kihasználva globális közönséget érnek el.

Ennek eredményeképpen az ugyanazon a piacon versengő vállalatok között még mindig éles a verseny. Az egyik módja a versenytársak előtti maradásnak, ha megértik a célközönségükett és azt, hogy hogyan tudják a legjobban kiszolgálni őket.

A célközönség azonosítása olyan dolgokban segít, mint:

  • Olyan tartalmakat létrehozni, amelyek vonzóak számukra
  • Megfelelő nyelvezetet és hangnemet használni a marketingüzenetekben
  • Kiválasztani azokat a közösségi médiacsatornákat, ahol ők lógnak
  • Olyan hirdetési módszereket választani, amelyek elérik őket
  • Megtudni hol és mikor vásárolnak a legnagyobb valószínűséggel
celkozonseg-meghatarozasa-rweb-4

Célzás, differenciálás, pozicionálás

A célzás azon potenciális vásárlók kiválasztása, akiknek egy vállalkozás el kívánja adni a termékeit. Az egyes piaci szegmensek vonzerejének értékelése és egy vagy több szegmens kiválasztása a piacra lépéshez. Ideális esetben a kiválasztott szegmenseknek illeszkedniük kell a szervezet célkitűzéseihez, erősségeihez és képességeihez.

A differenciálás az a folyamat, amelynek során meghatározzák, hogy a vállalkozás terméke vagy szolgáltatása milyen jellemzőkben különbözik másokétól.

A pozícionálás az, amikor a terméket vagy a márkát a célközönség fejében másokhoz képest elhelyezik. Ezt a tulajdonságok és előnyök megfelelő médiacsatornákon keresztül történő kommunikálásával kell elérni.

celkozonseg-meghatarozasa-rweb-5

A szegmentálás és a célközönség meghatározása 

A piaci szegmentálás olyan marketingstratégia, amely magában foglalja egy széles célpiac felosztását a fogyasztók közös szükségletekkel rendelkező részcsoportjaira, majd olyan stratégiák megtervezését és végrehajtását, amelyek az ő szükségleteiket és vágyaikat célozzák meg, olyan médiacsatornák és egyéb érintkezési pontok segítségével, amelyek a legjobban lehetővé teszik az elérésüket.

Röviden: egy széles fogyasztói vagy üzleti piac, amely általában meglévő és potenciális ügyfelekből áll, valamilyen közös jellemző alapján a fogyasztók alcsoportjaira (szegmensekre) történő felosztásának folyamata.

Ahhoz, hogy a szegmentálás hatékony legyen, különböző szükségletekkel rendelkező csoportokat kell létrehozni. Ha egy csoport nem különbözik a piacon belüli más csoportoktól, akkor nincs értelme másként kezelni. Ugyanazt akarják majd, és ugyanarra a marketingtevékenységre fognak reagálni.

Fontos, hogy a célközönség egyértelműen meghatározott legyen, mivel ez a marketingfolyamat során hozott minden egyes döntést befolyásolni fog. Például a Coca-Cola célközönsége 18 és 35 év közötti tizenéveseket és felnőtteket egyaránt magában foglal, akik szomjukat egy frissítő itallal szeretnék oltani, miközben a barátaikkal szórakoznak.

celkozonseg-meghatarozasa-rweb-6

Piaci rés fontossága – ha mindenhez ért, egyikhez sem ért

A piaci rés a piac azon részhalmaza, amelyre egy adott termék fókuszál. A piaci rés tehát meghatározza a termék azon sajátos tulajdonságait, amelyekkel a termék meghatározott piaci igényeket kíván kielégíteni, valamint az árkategóriát, a gyártási minőséget és a célcsoportot képező demográfiai csoportokat. Ez egyben egy kis piaci szegmens is.

RTipp: Például a sportcipők a lábbelik nagy kategóriájába tartoznak, így a sportcipők potenciális piaca kisebb kategóriákra osztható, például futócipőkre, teniszcipőkre és golfcipőkre. Egyes vásárlók a futócipőket részesíthetik előnyben a napi edzésekhez, míg mások szívesen vásárolnak golfcipőt. Ennek a teljes kategóriának a kisebb szegmensekre való felosztása segíthet abban, hogy hatékonyabban érje el célközönségét.

A piac különböző résekre történő szegmentálása azt jelenti, hogy a vállalatok e szegmensek közül egy vagy több szegmensnek kínálhatják termékeiket vagy szolgáltatásaikat, anélkül, hogy egy túlzsúfolt és erősen versenyző piacon kellene versenyezniük. A piac egyes szegmenseire összpontosítva a vállalkozások versenyelőnyre tehetnek szert azáltal, hogy kifejezetten az adott piaci résre szabott termékeket vagy szolgáltatásokat kínálnak. Nem az átlagra kell figyelni, inkább saját piaci résen kell dolgozni. 

Az első tehát a piaci rés megtalálása. Ezt többféleképpen is meg lehet tenni:

  • Egy olyan termékkel, amely megfelel egy kielégítetlen igénynek
  • Olyan termékkel, amely jobb, mint bármi más a piacon.
  • Termékfejlesztéssel (pl. fejhallgató vezeték nélkülivé tétele)
  • Termékinnovációval (pl. összehajtható képernyővel rendelkező okostelefonok bevezetése).
  • Olyan termékkel, ami máshol működik, és azt alkalmazzuk a helyi piacon (pl. koreai stílusú kozmetikumok bevezetése az USA-ban).

Miért fontosak a réspiacok?

A kiaknázatlan vagy kiszolgálatlan piacra való összpontosítás azért fontos, mert előnyt jelent a konkurens termékekkel szemben, mivel lehetőséget biztosít arra, hogy új ügyfelekkel építsen ki márkakedvelést. Ezenkívül, ha a vállalkozás olyan egyedi termékekkel és szolgáltatásokkal rendelkezik, amelyek nem könnyen elérhetőek a piacon, akkor óriási előnye van a versenytársaival szemben. Ez segít növelni az eladásokat, a nyereséget.

A piaci rés keresletének kielégítéséhez biztosítani kell a termék minőségét és hatékony ellátási láncot kell létrehozni. A piaci rések gyakran nagyobb ügyfélhűséget eredményeznek, mint a nagyobb piacok és a vásárlói elégedettségi szintek alapján is lehet elemezni őket.

RTipp: Ha például egy olyan hiánypótló élelmiszerboltot üzemeltet, amely ínyenc sajtokra specializálódott, a teljesítmény mérésének egyik módja lehet a vevői elégedettségi felmérés, amely olyan kérdéseket tartalmaz, mint például: “Milyen valószínűséggel ajánlaná üzletünket barátainak?” vagy “Milyen típusú sajtot szeretne legközelebb kapni?”.

Minden vállalat egy piaci résen belül működik, akár uralja azt, akár nem. Általában egy piaci rés akkor lesz jövedelmezőbb, ha azt a vevők egyedi igényei határozzák meg, akiknek nincs más módja ezen igények kielégítésére, mint az adott vállalat termékeinek vagy szolgáltatásainak megvásárlása. Alapvetően igaz, ha a fogyasztók máshol nem találják meg, amire szükségük van, nagyobb valószínűséggel fizetnek majd érte.

celkozonseg-meghatarozasa-rweb-7

A célközönség meghatározása az online vállalkozások számára

Nincs SEO a célközönség meghatározása nélkül. Nagyon sokan azt hiszik, hogy a SEO varázslat: egy weboldalt mindenki megtalál, és az az első helyen fog szerepelni a keresőkben. De ez nem így van. Meg kell határozni a célközönséget, különben rengeteg pénzt fog elpazarolni azzal a cég, hogy a weboldal más célközönségnek készül, mint akiknek a termék megfelel.

Az ügyfelek megértése és a célközönség egyértelmű meghatározása az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy az igényeknek megfelelő termékeket és szolgáltatásokat tudjanak nyújtani. Ez kihívást jelenthet, különösen a mai digitális korban, amikor a vállalatok soha nem látott mennyiségű adathoz férnek hozzá ügyfeleik kedvenceiről, nemtetszéseiről és preferenciáiról.

Az új vállalkozások gyakran nagyon naivan látják célközönségüket. Azt feltételezik, hogy bárkinek eladhatnak valamit, és az annyira meggyőző lesz, hogy az emberek maguktól is megtalálják. Amikor beszélgetsz ezekkel az új vállalkozókkal, azt mondják, hogy nincs szükségük marketingre. Mindössze annyit kell tenniük, hogy készítenek egy weboldalt, posztolnak a közösségi médiában, és a felhasználók jönni fognak. Ezt egyszerűen nem lehet sikeresen csinálni. Nem lehet versenyezni a tömegpiaccal. Ha nem határozza meg a célközönségét az ilyen cég, elveszíti a perspektíváját annak, hogy mit szeretne elérni az online vállalkozásként.

Logó tervezé

Mielőtt logókat tervezne, tartalmat írna vagy weboldalt hozna létre a vállalkozás, világos képet kell alkotnia arról, hogy kik fogják használni a termékeket és szolgáltatásokat. Miért? Mert sokkal könnyebb eladni valakinek, akit érdekel a termék és szüksége van rá, mint annak, akinek egyáltalán nincs rá szüksége.

Míg a fogyasztók mindig új termékeket és szolgáltatásokat keresnek, az online vállalkozások számára az igazi kihívást a célközönség meghatározása jelenti. Ez az oka annak, hogy konkrét csoportokra kell összpontosítani. Cél, hogy olyan tartalmat kínáljanak nekik, amely megfelel az érdeklődési körüknek, majd azt folyamatosan fejlesszék új ötletek és stratégiák megvalósításával.

A célközönség megismerése nem megy egyik napról a másikra, mert egyszerűen túl sok felhasználó van a világon. Egy kis kutatással és némi idővel azonban ki lehet deríteni, hogy milyen típusú érdeklődők látogatják a weboldalát, és a jellemzőiket felhasználva olyan tartalmakat lehet létrehozni, amelyek vonzóak számukra.

celkozonseg-meghatarozasa-rweb-8

A célközönség meghatározásának előnyei

A célközönség meghatározása lehetővé teszi, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat mutasson be a vállalat, amelyekre valóban szükségük van a vevőknek. Ahelyett, hogy időt pazarolna olyan marketingkampányokra, amelyek nem válnak be, azokra összpontosíthat, amelyek igen. Az ügyfelek azt fogják érezni, hogy megérti a cég a problémáikat és igényeiket. Nem fogják az érdeklődőiket irreleváns e-mailekkel és hirdetésekkel bombázni, amelyek nem vonatkoznak a személyes helyzetükre.

Célközönség meghatározásából származó információt arra is fel lehet használni, hogy a weboldalt az adott célcsoport számára tervezzék meg. 

RTipp: Ha például tudja, hogy ügyfelei többsége millenniumi korosztályból kerülnek ki, gondoskodjon arról, hogy olyan webhelyet tervezzen, amely az idősebb felhasználók mellett őket is megszólítja. 

Néhány tanács, amely segít meghatározni a célközönséget:

1, Végezzen kutatást – A réspiac azonosítása kutatást igényel. Ennek leghatékonyabb módja a célcsoportjába tartozó felhasználók felmérése. Ha nem engedheti meg magának, hogy személyes interjúkat készítsen, akkor végezzen felméréseket online vagy telefonhívások útján. A közösségi médiát is használhatja erre a célra.

2, Koncentráljon a demográfiai adatokra – Tudnia kell a felhasználók korát, nemét, foglalkozását, jövedelmi szintjét, családi állapotát, iskolai végzettségét és vallását. Ezek az információk képet adnak arról, hogyan gondolkodnak és cselekszenek, mi jellemzi a vásárlási magatartásukat.

3, Fókuszáljon a pszichográfiára – Ez a fogyasztók életmódjára utal. Ide tartoznak az értékeik és az érdeklődési körük, valamint az, hogy hogyan gondolkodnak bizonyos dolgokról.

4, Végezzen versenyelemzést – Ez segít azonosítani a versenytársakat és megvizsgálni ők hogyan kezelik a célközönségüket.

5. Kövesse a piaci trendeket – Mindig szem előtt kell tartani, hogy tudni kell, mit várnak a vállalkozástól az ügyfelek. Ez azt jelenti, hogy kutatást kell végeznie az aktuális piaci trendekről, hogy jobban megértse a régiójában vagy világszerte élő ügyfelek igényeit. A közösségi médiaplatformokat is használhatja kutatási célokra, mivel ezek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel, és kérdéseket tegyenek fel arról, hogy mit gondolnak egy adott termékről vagy szolgáltatásról.

6. Elemezze a fogyasztók viselkedését – Miután elvégezte a piackutatást, itt az ideje, hogy elemezze a fogyasztók viselkedését.

7. Hozzon létre vásárlói személyiségképeket – ezek az ideális vásárló fiktív ábrázolásai, amelyek a jelenlegi vásárlók valós adatain alapulnak.

celkozonsegre-szabott-weboldal

Vevői személyiség létrehozása

A célközönség meghatározásának fontos állomása a vevői személyiség – a termékét vagy szolgáltatását nagy valószínűséggel megvásárló személy részletes leírása – létrehozása. 

A vásárlói személyiségképeknek inkább kutatáson, mint feltételezéseken kell alapulniuk. Ez magában foglalhat felméréseket és interjúkat a meglévő ügyfelekkel, valamint a közösségi médiaprofilokból származó meglátásokat.

A vásárlói személyiségek a célközönség általános leírásai. Minél részletesebbek, annál hatékonyabban lehet az üzeneteket úgy alakítani, hogy azok egy adott csoportot szólítsanak meg. Ne feledje, hogy a vevői személyiségének egyetlen, konkrét archetípust kell képviselnie, nem pedig csak demográfiai adatok listáját.

A vevői személyiségek kialakításakor egyensúlyt kell teremteni a minőségi és a mennyiségi kutatás között. A mennyiségi adatok általában objektív információk, mint például az életkor, a nem és a jövedelemszint. Ezek nagyszerűek lehetnek a vásárlói bázison belüli minták vagy trendek azonosítására, de nem sokat mondanak arról, hogy mi motiválja őket mint fogyasztókat. A kvalitatív adatok szubjektívebbek, mint például a vélemények vagy a személyes tapasztalatok. Ezeket sokkal nehezebb összegyűjteni, mint a mennyiségi adatokat, de értékes betekintést nyújtanak abba, hogy a felhasználók miért cselekszenek úgy, ahogyan.

Éppen ezért időt kell szánni a vásárlói út jelentésének és szerkezetének megértésére.

celkozonseg-rweb

Vásárlói út jelentése

A vásárlói út egy olyan keretrendszer, amely azokat a szakaszokat mutatja be, amelyeken egy vásárló végigmegy, hogy megvásárolja a terméket. Célja, hogy a marketingszakemberek számára struktúrát nyújtson a vásárlók és a márka közötti interakciók megértéséhez, valamint az egyes szakaszokban való elkötelezettségük szintjének megértéséhez. Segítségével hatékonyan célozható meg marketingüzenetekkel a potenciális vásárló, és végső soron nagyobb konverziós arány érhető el.

A vásárlói útnak három szakasza van: tudatosság, megfontolás és döntés. Mindegyik szakasznak megvan a maga dinamikája. Fontos megérteni, hogy a vevői út melyik szakaszában van éppen a potenciális vásárló. Ezután lehet vele hatékonyan kommunikálni. A tudatossági szakaszban a felhasználók nem tudnak a problémájukról, és nem értik, hogyan oldhaták meg azt. Ebben az esetben fel kell világosítani őket arról, hogy milyen problémáik lehetnek. 

A megfontolási szakaszban a felhasználók már tudnak a problémájukról, de még nem döntöttek a megoldás mellett. Meg kell győzni őket arról, hogy a vállalkozás terméke vagy szolgáltatása a legjobb megoldás számukra. Azonban a fogyasztók minden korábbinál jobban odafigyelnek az árra és a minőségre – nem csak a fizikai termékek, hanem az információk esetében is. 

Amikor a felhasználók a döntési szakaszban vannak, készen állnak a vásárlásra. Pontosan azt kell kínálni nekik, amire szükségük van, és egy hatékony call-to-action (CTA) segítségével kell lezárni az üzletet.

rweb-weboldalak

Első alkalommal vásárlókból hűséges vásárlók

Az online vállalkozások számára fontos, hogy olyan célközönséget célozzanak meg, amely a vásárlásai révén magas megtérülést (ROI) produkál. Sokkal jövedelmezőbb egy kis csoport hűséges vásárló, mint több tízezer vásárló, akik csak egyszer vásárolnak.

A legtöbb online vállalkozás arra összpontosít, hogy az első alkalommal vásárlókból visszatérő vásárlókat csináljon, de ez nem mindig a legköltséghatékonyabb módja az üzlet növekedésének. Az e-mail marketing és más típusú megtartási stratégiák esetében sok időbe és pénzbe kerülhet egy online vállalkozásnak, hogy az egyszeri vásárlókat visszatérő vásárlókká alakítsa. Alternatív megoldásként hasznosabb lehet azonosítani a hűséges vásárlók egy csoportját, akik a sikeres online vállalkozás növekedéséhez szükséges nyereséget hozzák.

uzleti-celok

Hogyan lehet azonosítani a hűséges vásárlókat? 

A megfelelő célközönségcélzással könnyen lehet azonosítani azokat az embereket, akik érdeklődnek a termékek és szolgáltatások iránt, és nagy valószínűséggel meg is fogják azokat vásárolni.

Miután azonosításra került, hogy kik a potenciális vásárlók, hogyan lehet felkelteni az érdeklődésüket a termékek iránt? Az egyik hatékony módszer az e-mail marketingkampányok. A cél itt az, hogy a célközönséget tájékoztassák a termékekről és szolgáltatásokról, miközben bizalmat építenek. 

A vállalkozást az ügyfelek mozgatják

A vállalkozást az ügyfelek mozgatják

Ha a célközönség teljesen kőbe van vésve, a marketingstratégia teljesen rájuk szabott. A célközönség folyamatos ellenőrzésével és szükség esetén apró kiigazításokkal biztosítani lehet, hogy a kampányok továbbra is elérjék azokat a felhasználókat, akiket el kell érniük.

A célközönségen belül vannak olyanok, akikből vásárlók lesznek, és vannak olyanok, akikből hűséges rajongók. Mindegyik csoportnak meg kell adni azokat az erőforrásokat, amelyekre szükségük van a vásárlási döntések meghozatalához, miközben érdekes tartalmat kell biztosítani számukra, amely miatt visszatérnek a vásárláshoz.

Ha egy online vállalkozás ismeri a célközönségét, minden más a helyére kerül. Az üzenetei sokkal kifinomultabbak lesznek, az ideális vásárlói azonosulni tudnak a küldetésével, és a végeredmény a vállalkozás eladásainak növekedése lesz.

Hírlevél

Csatlakozzon Ön is az RWeb közösségéhez! Értesüljön elsőként az aktuális publikációinkról!

Felkínáljuk a lehetőséget, hogy elsőként értesüljön e-mailben a legfrissebb publikációinkról. Ígérjükhogy a megadott e-mail címre soha nem fogunk küldeni marketing célú hirdetéseket. A kidolgozott funkcionalitást kizárólag Önért hoztuk létre, hogy mindig friss információt kapjon – bármikor visszavonhatja a feliratkozását – a döntés mindig az Ön kezében lesz!

Továbbá ígérjük, hogy a megadott e-mail címét (és/vagy a hozzátartozó IP címét, munkamenet azonosítót – un. session ID) nem fogjuk továbbítani arra jogosulatlan harmadik félnek! Hiszünk a szólásszabadság, a diszkréció és az online anonimitás tiszteletben tartásában!

Üdvözölni szeretnénk az RWeb publikációinak olvasói között Önt is!

A “Csatlakozom az RWeb közösségéhez” gomb lenyomásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban megfogalmazottakat.

Legfrissebb publikációink

Legfrissebb publikációink

Mai dátum: október 4, 2022

Get a quote

  1. Please provide the basic information that will help us establish our joint business partnership, which we grant not to pass on to third parties.
  2. We will respond to your inquiry within one official working day.
  3. The first telephone or online communication consultation will take place, during which we will determine our target audience and launch the first phase of our joint project accordingly.

Business website order

Accepted file types: PDF, JPEG, JPG, PNG, DOCX, PSD maximum file size: 8 MB.
By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the RWeb Privacy Policy.

Az űrlap kitöltését követően:

  1. Kérjük, adja meg azon alapinformációkat melyek segítenek megalapozni közös üzlet-partneri viszonyunkat. Garantáljuk, hogy ezeket nem továbbítjuk harmadik félnek.
  2. Legfejebb egy hivatalos munkanapon belül válaszolunk a megkeresésére.
  3. Az első telefonos vagy online kommunikációs egyeztetés keretén belül meghatározzuk a célközönségét. Ez alapján elindítjuk közös projektünk első szakaszát.

Weboldal rendelés

Elfogadott fájltípusok: PDF, JPEG, JPG, PNG, DOCX, PSD maximum fájl méret: 8 MB.
Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom az RWeb adatvédelmi irányelveit.

Our latest publications

Todays date:október 4, 2022
RWEB-logo

Tisztelt Látogató!