Website also avalible in:

ertekesitesi-tolcser

Az értékesítési tölcsér és ami belefér

Tartalomjegyzék

Hírlevél

Csatlakozzon Ön is az RWeb közösségéhez! Értesüljön elsőként az aktuális publikációinkról!

Felkínáljuk a lehetőséget, hogy elsőként értesüljön e-mailben a legfrissebb publikációinkról. Ígérjükhogy a megadott e-mail címre soha nem fogunk küldeni marketing célú hirdetéseket. A kidolgozott funkcionalitást kizárólag Önért hoztuk létre, hogy mindig friss információt kapjon – bármikor visszavonhatja a feliratkozását – a döntés mindig az Ön kezében lesz!

Továbbá ígérjük, hogy a megadott e-mail címét (és/vagy a hozzátartozó IP címét, munkamenet azonosítót – un. session ID) nem fogjuk továbbítani arra jogosulatlan harmadik félnek! Hiszünk a szólásszabadság, a diszkréció és az online anonimitás tiszteletben tartásában!

Üdvözölni szeretnénk az RWeb publikációinak olvasói között Önt is!

A “Csatlakozom az RWeb közösségéhez” gomb lenyomásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban megfogalmazottakat.

Napjainkban az online térben kényelem és a gyorsaság jellemzi az üzletmenetet. Ezen út során az ügyfelek egy olyan tölcséren haladnak keresztül, amelyet a vállalkozás épített ki számukra az első pillanattól kezdve, ahogy a weboldalukra érkeztek. Ez a gondolat elvezet ahhoz a kérdéshez, hogy milyen érték van az értékesítési tölcsér tetején és milyen az alján, illetve miért fontos, hogy az ügyfelek lépésről lépésre haladjanak át ezen a tölcséren.

“Legyenek a felhasználók elégedettek, és akkor sorban jönnek majd a vevők is; bővíteni kell a felhasználói kört, és a vevőkör is bővülni fog!

– Aaron Shapiro

Ez a blogbejegyzés arra hivatott, hogy tippeket adjon egy olyan értékesítési tölcsér létrehozásához, amely javítja a konverziós arányokat, és megkönnyíti az eladások csúcsra jutását.

Kezdő vagy tapasztalt internetes marketingesek sem hagyhatják figyelmen kívül az értékesítési tölcsér fontosságát a működés általános rendszerében, amikor egy online vállalkozásról van szó. Szó szerint ez jelentheti a különbséget a pénzkeresés és a pénzvesztés között, így érthető, hogy miért kell kiemelten kezelni.

tippek-rweb-ertekesites

Mi az az értékesítési tölcsér?

Az értékesítési tölcsér az online marketing egyik alapvető fogalma, de sok online vállalkozó nem igazán érti. A marketingszakemberek arra használják, hogy megmagyarázzák azt a marketingfolyamatot, amelynek során a leendő vásárlót különböző értékesítési szakaszokon keresztül mozgatják, amíg ügyféllé nem válik. Bár a fogalom nem új, még ma is hasznos.

Marketing és ügyfélszolgálati tölcsért is létezik még az értékesítési tölcséren kívül. Mindegyik típusnak egyedi jellemzői és céljai vannak. Egy dolog azonban minden tölcsérfázisban közös: segítenek abban, hogy a hideg érdeklődők hűséges ügyfelekké váljanak.

Az értékesítési tölcsért először St. Elmo Lewis mutatta be 1898-ban – a “Hogyan fejlesszünk sikeres üzletkötőket” című könyvében – mint pszichológiai modellt annak megértésére, hogyan hozzák meg az emberek a vásárlási döntéseket.

A tölcsér a vásárlói út vizuális ábrázolása, mely lehetővé teszi, hogy lássa a vállalkozás az értékesítéshez vezető különböző lépéseket a tudatosságtól a konverzióig. Praktikus eszköz, mert rávilágít azokra a különböző szakaszokra, amelyeken az ügyfelek átmennek, mielőtt vásárlóvá válnának.

Azért hasznos módja az értékesítések nyomon követésének, mert segít azonosítani, hogy az értékesítési folyamat melyik szakaszában küzdenek az ügyfelek. A tölcsér minden egyes szakaszát megvizsgálva optimalizálni lehet az üzleti weboldalt, és biztosítani, hogy egyik szakaszban sem veszítse el a vásárlókat.

Értékesítési tölcsér a kezdetektől

Minden vállalkozásnak szüksége van egy értékesítési tölcsérre. Ha nulláról induló vállalkozásról van szó, ez hatalmas feladatnak tűnhet. Nemcsak a tökéletes ajánlatot kell elkészíteni, hanem meg kell találni a megfelelő közönséget is, és meg kell győzni őket, hogy figyeljenek oda.

Ez rengeteg munka, de megéri megcsinálni. Az értékesítési tölcsér folyamatos bevételi forrást teremthet a vállalkozás számára, és a direkt marketinggel ellentétben ez egy olyan stratégia, amely az e-kereskedelmi tevékenység növekedésével együtt skálázható.

Egy erős értékesítési tölcsér megléte az értékesítés ösztönzésének alapvető része. A tölcsér meglétével biztosítható, hogy egyetlen potenciális ügyfél se maradjon ki a rostán, és hogy mindenki, aki belép a tölcsérbe, a lehető legjobb eséllyel váljon fizető ügyféllé.

labirintus-rweb

Akár egy labirintus

Attól a pillanattól kezdve, hogy egy potenciális vásárló a weboldalra érkezik, elkezd haladni az értékesítési tölcséren keresztül. A tölcsér a tetején szélesnek indul, mint egy V betű, és egészen addig a pontig szűkül, ahol a tényleges értékesítés történik. Az értékesítési tölcsér olyan, mint egy labirintus, amelyen keresztül az ügyfél végigsétál, és a végén átalakul. Érdeklődőből vásárlóvá.

Ahhoz, hogy a tölcsér tetejétől az aljáig eljusson a felhasználó, tartalommal kell lekötni őt, és az élményük személyre szabásával kell fenntartani az érdeklődését. Közben a leendő ügyfélnek minden információt meg akar adni, amire szüksége van ahhoz, hogy döntést hozzon.

Értékesítési tölcsér típusai

Kétféle értékesítési tölcsér létezik. 

A bejövő értékesítési tölcsér segít elemezni az érdeklődők útját az értékesítési folyamatban, miután ők már azonosították magukat, mint leadek. Célja, hogy az ideális ügyfelet a tartalom segítségével vonzza, és a megfelelő időben lépjen kapcsolatba vele.

A kimenő értékesítési tölcsér segít nyomon követni azokat az érdeklődőket, akik még nem azonosították magukat leadként, de a jövőben azzá válhatnak. Ez a hideg forgalom – felhasználók, akiket nem ismer a vállalat, akik még soha nem hallottak róla, és akiknek nincs kapcsolatuk a márkával, termékekkel, vállalkozással.

ertekesitesi-tolcser-fokai-rweb

Értékesítési tölcsér lépcsőfokai

Tudatosság – Minden hatékony értékesítési tölcsér első lépése a tudatosság. Más szóval, fel kell hívni a felhasználók figyelmét, be kell vonzani őket, és fel kell kelteni az érdeklődésüket a cég által kínált termékek iránt. Ez tulajdonképpen az első interakció, amikor a potenciális ügyfél kapcsolatba kerül a vállalkozás márkájával. Meglátogathatja a weboldalt, láthat egy hirdetést a közösségi médiában, vagy találkozhat vele egy kiállításon. A továbblépéshez meg kell ismerniük a vállalatot és bizalmat kell érezniük iránta.

RTipp: Építsen bizalmat – bizalom kiépítése szükséges a potenciális vásárlókkal. Ha nem bíznak a vállalatban, kizárt, hogy bármit is vásárolnának tőle. Valójában a legtöbb érdeklődő nem is fogja folytatni a landing page olvasását, ha nincs bizalom közte és a cég között. Ezért fontos, hogy kiemelni, ki Ön, és mit képvisel a cége. Győződjön meg róla, hogy a weboldala tartalmazza az összes elérhetőségét, valamint vállalkozásának helyét, hogy az valóságosabbnak és megbízhatóbbnak tűnjön. Ha hiányosságokat észlel, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Szükségletet vagy vágykeltés – A fő cél itt az, hogy szükségletet vagy vágyat keltsenek a potenciális ügyfelekben. A cél, hogy érdeklődjenek az iránt, amit kínál a vállalkozás számukra. Ezért pontosan el kell mondani, mit kapnak, ha megvásárolják a terméket vagy szolgáltatást. Érvelni kell, hogy miért itt vásároljanak, és miért nem egy másik cégtől.

Érdeklődés – Ebben a szakaszban aktívan ápolni kell az érdeklődőkkel létrejött kapcsolatot, és fokozni kell az érdeklődés kiépítését a vállalkozás és termékei iránt. Esettanulmányokat lehet mutatni a leendő ügyfeleknek, célzott e-mail kampányokat kell küldeni részükre, és minden egyes leadet egyenként kell nyomon követni, hogy jobban megértsék a vállalkozásnál az igényeket.

Cselekvés – Az utolsó a szakaszban elérte és meggyőzte a cég a potenciális ügyfelet, aki cselekszik és vásárol. 

kulcselemek-rweb

Kulcselemek az értékesítési tölcsérben

Egy jó értékesítési tölcsérnek ezek a kulcselemei:

1. Jól megtervezett céloldal, meggyőző felhívással a cselekvésre.

2. Interaktív felhasználói élmény a weboldalon, amely arra készteti a felhasználókat, hogy többet tudjanak meg a termékről vagy szolgáltatásról.

3. Tiszta, jól megvilágított és professzionálisan megtervezett termékfotók.

4. Versenyképes ár, ami még hagy teret a haszonkulcsnak.

5. Konkrét, pontos termékleírások, amelyek értékes információkat nyújtanak, és a vásárlók biztonságban érzik magukat a vásárlási döntéseik során.

6. Biztonságos és könnyen használható fizetési lehetőségek.

ertekesi-tolcser-celja

A tölcsér céljai

A vállalkozásoknak jellemzően három célja van az értékesítési tölcsérekkel:

  • A márkaismertség növelése és a termék vagy szolgáltatás körüli felhajtás
  • Az érdeklődők tájékoztatása a termékük vagy szolgáltatásuk értékeiről
  • Az érdeklődők fizető vásárlókká alakítása

Az értékesítési tölcsér célja, hogy segítsen a vállalatnak több terméket eladni. A folyamat minden egyes lépésénél el kell távolítani az akadályokat és a súrlódásokat, hogy a felhasználók készen álljanak a vásárlásra.

A leghatékonyabb értékesítési tölcsérek a vevő útja köré épülnek. Ez azt jelenti, hogy meg kell érteni azt a kontextust, amelyben a vásárlók döntéseket hoznak, és azokat a lépéseket, amelyeket a döntések meghozatalához vezető úton megtesznek.

Tippek az értékesítési tölcsér működéséhez

Az értékesítési tölcsér a márkaismertség kialakításával és a megcélzott piacon belüli pozíció megteremtésével kezdődik. Meg kell határozni, hogy ki a célközönség, és mi érdekli őket. Ez lehetővé teszi, hogy olyan típusú ügyfelekkel lépjen kapcsolatba a cég, akik segítenek növelni a márkaismertségét.

Ha már ismert a célközönség, el lehet kezdeni kommunikálni velük különböző csatornákon, például a közösségi médián és az e-mail marketingen keresztül. A célközönséggel való kapcsolattartás és a kérdéseik megválaszolása révén nemcsak bizalom jön létre, hanem az is megállapítható, hogyan lehet a terméket vagy szolgáltatást az igényeikhez igazítani.

A világ legjobb tölcséreivel is rendelkezhetnek a vállalkozások, néha mégis kudarcot vallhatnak. Íme néhány tipp, hogy a tölcsér biztosan működjön:

  • Legyen egyértelmű a vásárlási út – A tölcsérnek könnyebbé kell tennie a vásárlási folyamatot – nem pedig még zavarosabbá. Ezért fontos minden egyes lépésnél minden szükséges információt megadni a vásárlóknak.
  • Legyen egyszerű a fizetési folyamat – Ha túl sok információt kér, vagy túl bonyolulttá teszik a fizetési folyamatot, a felhasználók talán még fizetés előtt elhagyják a bevásárlókosarat. Figyelni kell arra, hogy minden, amire a fizetéshez szükségük van, egy oldalon található, és nem kell több oldalnyi elemet végiglapozniuk, csak hogy eljussanak oda.
  • Ne mondjon le az elhagyott kosarakról – a cél érdekében használni lehet e-maileket vagy közösségi média hirdetéseket, hogy emlékeztessék az érdeklődőket arra, mit hagytak hátra, miután elhagyták a kosarukat, vagy anélkül látogattak el az oldalra, hogy bármit is vásároltak volna.
  • Továbbá – Tanulni kell a versenytársaktól. Megérteni a célvásárlót. Optimalizálni mobilra. Konvertálni több webhelylátogatót például azzal, hogy minimális vásárlási összeggel ingyenes szállítást kínál a cég.
hatekony-meres

Hatékony online értékesítési tölcsér építésének lépései

1. lépés: forgalom vonzása a weboldalra.

2. lépés: a forgalom átalakítása aktív érdeklődőkké azzal, hogy ingyenes tartalmat kínálnak az e-mail címekért cserébe.

3. lépés: az érdeklődők átalakítása vevőkké e-mailekkel, közösségi médiás posztokkal és fizetett hirdetésekkel.

4. lépés: a vevők átalakítása visszatérő vásárlókká vásárlást követő e-mailekkel és retargeting hirdetésekkel  

5. lépés: a visszatérő vásárlók promóterekké alakítása, akik a barátaiknak ajánlják a weboldalt.

Retargeting hirdetések

A retargeting hirdetések a leghatékonyabb módja annak, hogy elérjék azokat a felhasználókat, akik már érdeklődést mutattak egyszer a vállalkozás iránt. Sok marketinges azonban még mindig küszködik azzal, hogyan használhatja ki a retargetinget a lehető legjobban.

A retargeting egy olyan digitális hirdetési technika, amely cookie-kat helyez el a felhasználó számítógépén, amikor meglátogat egy webhelyet. Ezek a cookie-k rögzítik a meglátogatott oldalakat. Amikor a felhasználó visszatér egy másik, de ugyanannak a hirdetési hálózatnak a részét képező webhelyre, az adott oldalakhoz kapcsolódó hirdetéseket fog látni.

A retargeting népszerű módszerré vált a vállalkozások számára, hogy megtérítsék azokat a potenciális ügyfeleket, akik korábban már meglátogatták a webhelyeiket. Segítségével a vállalkozások olyan felhasználóknak hirdethetnek, akik érdeklődést mutattak termékeik és szolgáltatásaik iránt, így ösztönözve a potenciális vásárlókat, hogy visszatérjenek az oldalra, és befejezzék a vásárlást.

A retargeting hirdetések egyszerűen olyan hirdetések, amelyeket egy weboldal meglátogatása után lát az érdeklődő, de anélkül távozott, hogy bármit is vásárolt volna. Leggyakrabban más webhelyeken, vagy a közösségi médiában látja ezeket. Céljuk, hogy emlékeztessék a felhasználót a termékre vagy szolgáltatásra, amelyet megtekintett, és arra ösztönözzék, hogy térjen vissza, és fejezze be a vásárlást. Ha egy webhelyen be van kapcsolva a retargeting, akkor számíthat rá, hogy a látogatást követően egy ideig még fog látni ilyen hirdetéseket.

uzleti-weboldalak-ertekesitese

Üzleti weboldalak és az értékesítési tölcsérek

Egy üzleti weboldal rengeteg munka eredménye. A tervezéstől és fejlesztéstől kezdve a tartalommarketingig és az optimalizálásig, hogy a vevőket a tölcséren keresztül egészen a fizető, boldog vásárlókig eljuttassa.

A legtöbb vállalkozás valamilyen marketingtevékenységen keresztül szerez ügyfeleket, jellemzően fizetett hirdetéseken, például Google AdWords vagy a közösségi médián keresztül.

Belépés

Amint a látogató átkattint egy üzleti weboldalra, belépett a tölcsér felső részébe. Azért vannak ott, mert van egy problémájuk vagy kihívásuk, amit a vállalkozás meg tud oldani, tehát megoldást keresnek. Úgy is mondhatjuk, hogy a felfedező úton vannak. Blogbejegyzéseket olvasnak, podcastokat hallgatnak, YouTube-videókat néznek, beszélgetnek a barátaikkal, kutatnak a közösségi médiában és még sok minden mást, hogy megtudják, hogyan oldhatják meg a problémájukat. Ezen a ponton még csak potenciális ügyfelek, és nem biztos, hogy készen állnak a vásárlásra, de el lehet kezdeni az értékesítés felé terelni őket. 

Ehhez persze az kell, hogy a webhely könnyen navigálható legyen, és más lehetőséget is kell kínálni azoknak, akik tovább szeretnének foglalkozni a márkával. Ezek közé tartozhatnak a következők:

  • Feliratkozás a levelekre vagy hírlevelekre.
  • Regisztráció ingyenes tesztelésre vagy webináriumokra
  • Infografikák letöltése
  • Konzultációs hívások ütemezése
  • Telefonos kapcsolatfelvétel

A tölcsér felső része az értékesítési folyamat egyik legfontosabb szakasza, mert itt lehet elkezdeni el a bizalom kiépítését a potenciális ügyféllel. Ennek legjobb módja, ha jó minőségű tartalmat nyújt az oldal, amely értéket ad az érdeklődő számára. Ez segít közelebb kerülni a vásárlási döntéshez.

A bizalom kiépítése azt is jelenti, hogy az ügyfeleknek bizalmat adnak a webhely biztonsága iránt, amikor a vásárláshoz lépnek. A felhasználók egyre inkább tudatában vannak annak, hogy mennyire fontos, hogy személyes adataik biztonságban legyenek, ezért elengedhetetlen, hogy például SSL-tanúsítvánnyal rendelkezzen a webáruház.

Továbbá a felső rész az a rész, ahol a felhasználói élmény abszolút döntő fontosságúvá válik. Weboldalt úgy kell megtervezni, hogy két dolgot tegyen:

1, A lehető legtöbb akadályt kell eltávolítani a felhasználó és a konverzió között (pl. a kattintások vagy űrlapok csökkentése).

2, Hasznos információkat nyújtson, amelyek tájékoztatják a felhasználókat a termékről, szolgáltatásról.

A tölcsér közepe

A tölcsér közepe az információról szól. A látogatók a cégről kutatnak, összehasonlítják azt a versenytársakkal, és eldöntik, hogy vásárolnak-e. A vállalkozás célja, hogy meggyőzze őket arról, hogy ő a megfelelő választás. Ezt úgy érheti el, hogy részletes információkat nyújt könnyen használható formában, és bemutatja, hogy termékei és szolgáltatásai hogyan oldják meg a problémákat. Ahhoz, hogy az ügyfelek a tölcsér aljára jussanak, okot kell adni nekik arra, hogy a közepéről továbblépjenek. Kedvezményekkel vagy ingyenes termékkipróbálási lehetőséggel terelni lehet őket.

A tölcsér alja

A tölcsér alja a látogatókat vásárlókká alakítja a fizetés kérésével. Ez a rész szűk, csak azokat az érdeklődőket képviseli, akik már tettek valamit a weboldalon, és készen állnak arra, hogy vásároljanak. 

Ahogy az érdeklődők végighaladnak a tölcséren, minden egyes szakaszban kevesebb súrlódást kell okozni számukra. A tölcsérben lejjebb lévő felhasználók több információval rendelkeznek a vállalkozásról, és ezért nagyobb valószínűséggel konvertálnak.

RTipp: Íme néhány módszer, amellyel weboldalát felhasználhatja arra, hogy segítse az érdeklődőket a tölcséren keresztül a konverzió felé haladni:

  • Használjon e-mailt, közösségi médiát vagy más eszközt, hogy forgalmat irányítson a weboldalára.
  • Kínáljon valamit – általában egy e-könyvet, vagy hasonló elemet, amelynek letöltéséhez a látogatóknak meg kell adniuk az e-mail címüket.
  • Használjon különféle tartalmi formákat, például blogbejegyzéseket, podcastokat, videókat, webináriumokat és egyéb közösségi média-bejegyzéseket az érdeklődőkkel való kapcsolattartáshoz és a bizalom kiépítéséhez.
  • Biztosítsa, hogy az érdeklődők könnyen felvehessék Önnel a kapcsolatot, és minden oldalon tüntesse fel az elérhetőségi adatokat.
  • Adjon tájékoztatást az árképzésről, hogy az érdeklődők tudják, mire vállalkoznak, mielőtt elköteleznék magukat.
mi-az-ertekesitesi-tolcser-rweb

Hatékonyság-mérés

Az értékesítési és marketingtevékenységek hatékonyságának méréséhez elengedhetetlen, hogy legyenek olyan mutatók, amelyek lehetővé teszik az előrehaladás nyomon követését az értékesítési tölcsér minden egyes szakaszában. A legtöbb értékesítési tölcsér a széleskörű mérőszámokra összpontosít, mint például a látogatók száma, akikből leadek lesznek. A témáról itt olvashat bővebben. 

Az online értékesítési tölcsér az első dolog, amire a vállalkozások tulajdonosai gondolnak, amikor javítani akarják értékesítési teljesítményüket. Bármennyit változtathatnak a terméken, de ha nincs elég felhasználó, aki megnézi őket, semmi sem fog történni. 

Az értékesítési tölcsér javítása azonban nem olyan egyszerű, mint több pénzt dobni a fizetett hirdetésekre vagy az árképzést kiigazítani. Ez csak egy módja a dolognak – és nem feltétlenül a legjobb a vállalkozások számára. Ehelyett meg kell érteni a fontos mérőszámokat, és azt, hogy mit jelentenek a vállalkozás eredményei szempontjából.

Az értékesítési tölcsér mérőszámai  

1, Leadgenerálás: A leadgenerálás teljesítményét két fő mutatóval mérik: az egy leadre jutó költség (CPL) és a lead konverziós ráta. Az egy leadre jutó költséget úgy számoljuk ki, hogy a hirdetésre fordított teljes költségvetést elosztjuk a generált leadek számával. A lead konverziós arányt úgy határozzuk meg, hogy az értékesítéssé alakított leadek számát elosztjuk a generált leadek teljes számával. A CPL-nek a lehető legalacsonyabbnak, de még mindig nyereségesnek kell lennie, míg a lead konverziós rátának magasnak kell lennie. Ha a CPS túl magas, az azt jelentheti, hogy stratégiának egyes elemeit módosítani kell. Lehet, hogy át kell csoportosítani a költségvetést a tölcsér egyik szakaszából a másikba, vagy módosítani kell a célzást esetleg az üzenetküldéseket.

2, Egy eladásra jutó költség (CPS): egy lead eladássá alakításának költsége. Ezt a mérőszámot a konverziókra fordított teljes marketingköltségvetés és a megvalósult értékesítések száma hányadosaként számítják ki.

3, Átlagos kosárérték (ACV): az egyes ügyfelektől kapott bevétel osztva az általuk végzett vásárlások átlagos számával. Minél magasabb az ACV, annál többet költenek az ügyfelek egy-egy vásárlásra.

4, Konverziós arány: azon leadek százalékos aránya, amelyek végül megvásárolják a terméket vagy szolgáltatást, általában százalékban kifejezve.

5, Leadek: a generált leadek száma. A tölcsérbe minden forrásból érkező leadek száma. Minél több forrásból érkeznek leadek a tölcsérbe, annál valószínűbb, hogy jó minőségű leadeket találnak, amelyeket fizető vásárlókká lehet alakítani. 

6, Átlagos rendelési érték (AOV): az átlagos rendelési érték, ami a teljes bevétel osztva azon egyedi felhasználók számával, akik vásároltak valamit.

Ezeken kívül külön érdemes figyelni:

A tölcsér felső részének forgalma: Ez a weboldalt vagy a webáruházat havonta meglátogató felhasználók száma. Ha az eladások növelésére törekednek, ez egy jó kiindulópont, mert megmutatja, hogy hány potenciális vásárló van – és ha ez nem elég magas, akkor mennyivel több forgalmat kell növelni ahhoz, hogy eredményeket lássanak.

A tölcsér közepén lévő konverziós ráta: azt mutatja meg, hogy ha a a látogatók már a webhelyen vannak, hányan tesznek végül termékeket a kosarukba. Ez a mérőszám azt is megmutatja, hogy a marketingszövegek, a termékleírások és a felhasználói élmény milyen jól teljesít a látogatók vásárlókká alakítása szempontjából.

A tölcsér alján lévő konverziós ráta: úgy számítják ki, hogy a vásárlásokat elosztják a weboldal összes látogatójának számával. Azt méri, hogy hány értékesítési lehetőség alakul át megnyert ügyletté. Általában egy termékoldalon végrehajtott pénztári műveletekkel vagy egy analitikai rendszerben a vásárlási eseményekkel mérik.

Az értékesítési tölcsér egy meglehetősen egyszerű koncepció, amely szinte minden vállalkozásra alkalmazható. Legyen szó akár egy már működő vállalatról, akár egy új vállalkozásról, fontos megérteni, hogy az ügyfelek hogyan navigálnak végig az útjukon. Ha egy vállalkozás nem vezeti végig az érdeklődőket az értékesítési tölcséren, akkor hatalmas lehetőségeket szalaszt el, hogy több pénzt keressen. 

Hírlevél

Csatlakozzon Ön is az RWeb közösségéhez! Értesüljön elsőként az aktuális publikációinkról!

Felkínáljuk a lehetőséget, hogy elsőként értesüljön e-mailben a legfrissebb publikációinkról. Ígérjükhogy a megadott e-mail címre soha nem fogunk küldeni marketing célú hirdetéseket. A kidolgozott funkcionalitást kizárólag Önért hoztuk létre, hogy mindig friss információt kapjon – bármikor visszavonhatja a feliratkozását – a döntés mindig az Ön kezében lesz!

Továbbá ígérjük, hogy a megadott e-mail címét (és/vagy a hozzátartozó IP címét, munkamenet azonosítót – un. session ID) nem fogjuk továbbítani arra jogosulatlan harmadik félnek! Hiszünk a szólásszabadság, a diszkréció és az online anonimitás tiszteletben tartásában!

Üdvözölni szeretnénk az RWeb publikációinak olvasói között Önt is!

A “Csatlakozom az RWeb közösségéhez” gomb lenyomásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban megfogalmazottakat.

Legfrissebb publikációink

Legfrissebb publikációink

Mai dátum: október 4, 2022

Get a quote

  1. Please provide the basic information that will help us establish our joint business partnership, which we grant not to pass on to third parties.
  2. We will respond to your inquiry within one official working day.
  3. The first telephone or online communication consultation will take place, during which we will determine our target audience and launch the first phase of our joint project accordingly.

Business website order

Accepted file types: PDF, JPEG, JPG, PNG, DOCX, PSD maximum file size: 8 MB.
By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the RWeb Privacy Policy.

Az űrlap kitöltését követően:

  1. Kérjük, adja meg azon alapinformációkat melyek segítenek megalapozni közös üzlet-partneri viszonyunkat. Garantáljuk, hogy ezeket nem továbbítjuk harmadik félnek.
  2. Legfejebb egy hivatalos munkanapon belül válaszolunk a megkeresésére.
  3. Az első telefonos vagy online kommunikációs egyeztetés keretén belül meghatározzuk a célközönségét. Ez alapján elindítjuk közös projektünk első szakaszát.

Weboldal rendelés

Elfogadott fájltípusok: PDF, JPEG, JPG, PNG, DOCX, PSD maximum fájl méret: 8 MB.
Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom az RWeb adatvédelmi irányelveit.

Our latest publications

Todays date:október 4, 2022
RWEB-logo

Tisztelt Látogató!