Website also avalible in:

linkepites

Linképítés és a legjobb stratégiák hozzá

Tartalomjegyzék

Hírlevél

Csatlakozzon Ön is az RWeb közösségéhez! Értesüljön elsőként az aktuális publikációinkról!

Felkínáljuk a lehetőséget, hogy elsőként értesüljön e-mailben a legfrissebb publikációinkról. Ígérjükhogy a megadott e-mail címre soha nem fogunk küldeni marketing célú hirdetéseket. A kidolgozott funkcionalitást kizárólag Önért hoztuk létre, hogy mindig friss információt kapjon – bármikor visszavonhatja a feliratkozását – a döntés mindig az Ön kezében lesz!

Továbbá ígérjük, hogy a megadott e-mail címét (és/vagy a hozzátartozó IP címét, munkamenet azonosítót – un. session ID) nem fogjuk továbbítani arra jogosulatlan harmadik félnek! Hiszünk a szólásszabadság, a diszkréció és az online anonimitás tiszteletben tartásában!

Üdvözölni szeretnénk az RWeb publikációinak olvasói között Önt is!

A “Csatlakozom az RWeb közösségéhez” gomb lenyomásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban megfogalmazottakat.

A digitális marketing modern világában, ha eredményes akar lenni egy online vállalkozás, akkor linkeket kell szereznie. Sokan teszik fel a következő kérdéseket: Hol kezdjem? Mi az a linképítés? Hogyan építhetek releváns linkeket jó hírű forrásokból? Melyik a legjobb stratégia? Nekünk is gyakran teszik fel ezeket a kérdéseket. Ez a cikk segít megtalálni a válaszokat ezekre a kérdésekre.

“Azokból a kövekből, melyek utunkba gördülnek, egy kis ügyességgel lépcsőt építhetünk.”

– Robert Emil Lembke

Ahogyan az online vállalkozások száma folyamatosan növekszik, úgy nő az online marketing fontossága is. Túl sok, a digitális marketingben újonnan induló vállalkozás feltételezi, hogy megúszhatja, ha kevés figyelmet fordít az online jelenlétére. Sajnos később gyakran megfizetik ennek a mulasztásnak az árát.

Megfelelő linképítési stratégia jelentheti a különbséget aközött, hogy egy weboldal sikeres lesz-e, vagy csak egy újabb hatástalan honlap, amely nem tud valódi üzletet generálni és azt eljuttatni a célközönséghez. Ezért érdemes többet megtudni arról, hogy mi is az a linképítés, és hogyan lendíthet fel egy vállalkozást egy jó linképítési stratégia kidolgozása.

rweb-jo-linkepites

Mit jelent a linképítés?

A linképítés egy összetett művészet, ami nagyban hozzájárul egy weboldal forgalmának a növeléséhez. Bár a linképítés már nem olyan népszerű, mint tíz évvel ezelőtt, még mindig egy életképes SEO-stratégia, amelynek minden SEO-eszköztárban szerepelnie kell.

A linképítés az a folyamat, amelynek során más weboldalakról hiperhivatkozásokat szerez a vállalkozás a saját weboldalára. A hiperhivatkozás (általában csak linknek nevezik) a felhasználók számára az internetes oldalak közötti navigáció egyik módja. A keresőmotorok a linkeket használják a világháló feltérképezéséhez: feltérképezik a vállalat weboldalának egyes oldalai közötti linkeket, és más weboldalak közötti linkeket is.

RTipp: A linképítést a következőképpen lehet a legegyszerűbben megérteni:

Ha egy hagyományos üzletre gondolunk, valószínűleg azt szeretnénk, ha az egy népszerű bevásárlóközpontban vagy egy forgalmas főutcán helyezkedne el. Így jobban hozzáférhetnénk a vásárlók gyalogosforgalmához, ami növelheti új ügyfelek megszerzésének esélyét. Az online vállalkozások esetében is hasonló a helyzet. Minél több linkje van jó hírű forrásokból, annál előrébb kerülhet a keresési eredményekben, és végső soron annál nagyobb forgalmat bonyolíthat le a webhelye.

rweb-analitika-meres

Mik azok a jó és rossz linkek?

Ahhoz, hogy egy weboldal elinduljon a linképítés útján először azzal kell tisztában lennie a tulajdonosának, hogyan működnek a jó és a rossz linkek.

A jó linkek azok a linkek, amelyek nagy tekintélyű webhelyekről származnak. Tehát olyan weboldalról származnak, amelyek ugyanarról a témáról beszélnek, mint a vállalat weboldala.

A rossz link olyan link, amely egy alacsony minőségű webhelyről származik, vagy olyan webhelyről, amely nem kapcsolódik a vállalkozás iparágához. A rossz linkeket nagyon nehéz lehet kiszúrni, különösen, ha nincs tapasztalat velük kapcsolatban. 

Hogyan működnek a rossz linkek?

Ahhoz, hogy megértsük pontosan hogyan működnek a rossz linkek, ismerni kell, hogyan határozza meg a Google, hogy mely oldalaknak kell magasabbra rangsorolniuk, mint másoknak. A Google egy algoritmusnak nevezett automatizált rendszert használ a webhelyek feltérképezésére világszerte. Amikor valaki keres valamit a Google-ban, olyan organikus találatokat kap, amelyek megfelelnek a keresési lekérdezésének. Ezek a találatok az algoritmus által meghatározott relevanciájuk alapján kerülnek sorrendbe.

Ahhoz, hogy a rossz linkek működjenek, a weboldal-tulajdonosoknak bizonyos eszközöket és technikákat kell használniuk, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy több forgalmat szerezzenek a keresőmotorokból. A fő eszközök, amelyeket használhatnak a következők:

Kulcsszótömés – kulcsszavakat tömnek a tartalomba, hogy a keresőmotorok könnyebben találják meg, és könnyebben indexeljék azt az adatbázisukban. A kulcsszótömés egyre elterjedtebbé vált, de a keresőmotorok is egyre jobban felismerik és fellépnek ellene.

Linkfarming – a Google rangsorolási algoritmusának mesterséges manipulációja. Az ezt a technikát alkalmazó webhelyek nagyszámú bejövő linket hoznak létre a saját oldalaikra. Ezek jellemzően alacsony minőségű vagy tartalmilag nem releváns oldalakról származó linkek. Ennek a technikának a célja, hogy növelje a releváns bejövő linkek (backlinkek) számát, és ezáltal javítsa az oldal rangsorolását a keresőmotorokban. Ez a trükk csak rövid ideig működik. Hosszú távon árt a weboldal hírnevének és rontja a rangsorolást.

Miért káros a linkfarming a weboldalakra nézve? 

A linkfarming több száz vagy akár több ezer alacsony minőségű backlink létrehozását jelenti. Ezáltal olyan forgalom jön létre, amely olyan forrásokból származik, amelyek nem nyújtanak hozzáadott értéket a webhely látogatói számára. A probléma ezzel a módszerrel az, hogy az ilyen forgalom nem hoz pénzt a webhely tulajdonosának, sőt, akár kárt is okozhat, például támadások miatt.

A rossz linkek a sebezhetőség jelei, amelyek miatt bajba lehet kerülni a Google-nál. A rossz linkek nem csak véletlenül fordulnak elő. Valamilyen alapvető probléma okozza őket, amellyel foglalkozni kell, és arra utalnak, hogy gond van a linkprofillal.

A rossz linkek következményekkel járhatnak a webhelyek számára. Negatívan befolyásolhatják a rangsorolásukat, büntetéseket okozhatnak, amelyek károsítják a forgalmat, és káros rosszindulatú szoftvereknek tehetik ki a weboldalt. A rossz linkek bevételkieséshez és a büntetések helyreállítására fordított időveszteséghez vezethetnek.

A rossz linkek gyakran nagy mennyiségben jelennek meg, ezért lépéseket kell tenni, hogy eltávolítsák őket a weboldalakról. Az összes rossz link eltávolítása azonban időbe telik, ezért a webhely karbantartásának ezen aspektusát folyamatosan szem előtt kell tartani. 

rweb-link-epites-utmutato

Linkek értéke a linképítés során

A linképítés a SEO egyik legidőigényesebb és legnehezebben elsajátítható tevékenysége. Ahhoz, hogy a linképítési erőfeszítések valódi SEO-értéket képviseljenek, kiváló minőségű backlinkekre, azaz bejövő linkekre van szükség a saját szakterületről vagy piacon belüli tekintélyes webhelyekről. Minél több ilyen backlinkkel rendelkezik egy weboldal, és ezek minél jobb minőségűek, annál magasabbra kerül a webhely a Google és más keresőmotorok rangsorában. Azonban egyetlen, tekintélyes webhelyről származó link több szerves forgalmat generálhat, mint több száz, alacsony tekintélyű webhelyről származó link.

A backlinkek értéke tehát három tényezőtől függ:

  • A linkelő webhely minősége 
  • Annak az oldalnak a tekintélye, ahol az adott link található 
  • Az ugyanarra az oldalra linkelő más webhelyek száma. Minél több a backlink, annál erősebb a tekintélye.

A backlinkek különösen értékesek a SEO szempontjából, mivel “bizalmi szavazatot” jelentenek egyik oldalról a másikra. Lényegében a webhelyre mutató backlinkek azt jelzik a keresőmotorok számára, hogy mások kezeskednek a vállalat tartalmáért. Ha sok webhely hivatkozik ugyanarra a weboldalra, a keresőmotorok arra következtethetnek, hogy a tartalomra érdemes hivatkozni.

Backlinkek fajtái

Kétféle backlink létezik: dofollow és nofollow. A dofollow link azt üzeni a keresőmotoroknak, hogy “Igen, látogassátok meg ezt az oldalt”. Ezekre törekednek, amikor backlinkeket építenek. A nofollow link azt üzeni a keresőmotoroknak, hogy alapvetően hagyják őket teljesen figyelmen kívül, amikor arról döntenek, hogy hova sorolják az oldalakat.

rweb-alap

A linképítés alapelvei

A linképítés a SEO nagy része. Ez az egyik legfontosabb szempont, és ez a rangsorolás fő mozgatórugója. Ha jó minőségű backlink-profilt tud kiépíteni a vállalkozás, akkor webhelye sokkal előkelőbb helyen fog szerepelni a Google-ban. A linképítés a SEO egyik legvitatottabb és leggyakrabban tárgyalt témája. Mivel a linkek lényegében más webhelyek szavazatai, megszerzésük a szakma kezdete óta a SEO-k egyik elsődleges taktikája, és azóta is a SEO-k központi témája.

A hatékony linképítés keresőmotor-optimalizálási alapelvei ugyanazok már évek óta. Ugyan a keresőmotorok folyamatosan változtatják a linkek értékelésének módját, de a hiteles linkek építésének alapelvei ugyanazok maradnak. Röviden:

  1. A tekintélyes webhelyekről származó linkek
  2. Releváns oldalakról származó linkek
  3. A Google által nem büntetett vagy tiltott oldalakról származó linkek.
  4. Valódi forgalommal rendelkező oldalakról származó linkek
  5. A Google által megbízható oldalakról származó linkek
rweb-link-epites-tippek

Linképítés típusai

A linképítésnek két fő típusa van:

Az off-site linképítés a linképítés leggyakoribb típusa. Ez olyan technikák alkalmazásával történik, mint a vendégblogolás, más blogok linkelése, és olyan értékes tartalmak létrehozása, amelyekre más webhelyek is vissza akarnak hivatkozni.

Az on-site linképítés úgy történik, hogy a webhely egyik oldaláról linkeket helyez el a webhely egy másik oldalára. Ez többféleképpen is történhet, többek között belső linkeléssel és a közösségi oldalakon, például a Facebookon, a Twitteren és a Google+-on elhelyezett linkek hozzáadásával.

Belső linkek szerepe a linképítésben

A linkek szerepe a linképítésben nem más, mint hogy megkönnyítsék a keresőmotorok számára a tartalom megtalálását, indexelését és rangsorolását a releváns kulcsszavakra.

A belső linkek olyan linkek, amelyek egy domain egyik oldaláról ugyanannak a domainnek egy másik oldalára mutatnak. A belső linkelés azért fontos, mert segít meghatározni az oldalak hierarchiáját egy webhelyen, és továbbítja a linkek rangsoroló erejét egyik oldalról a másikra. 

Belső linkek és a horgonyszöveg

A belső linkek létrehozásakor érdekes horgonyszöveget érdemes használni. A horgonyszöveg az a szöveg, amelyet egy adott weboldalon egy linkben a felhasználó lát, tehát a hiperhivatkozásban használt kattintható szöveg. Amikor a linkre kattintanak, az a felhasználót a weboldalon belül egy másik oldalra viszi, azaz segíti a látogatókat abban is, hogy tudják, hová vezet a hivatkozás, ha rákattintanak. A horgonyszöveg azt jelzi a keresőmotoroknak, hogy a hivatkozott weboldalnak nagy tartalmi relevanciája van. 

Olyan külső linkeket is létre lehet hozni, amelyek egy tartományból egy másik tartományra hivatkoznak. Ezeket kimenő linkeknek nevezzük. Mindkét típusú link fontos a SEO szempontjából és együttesen segítenek növelni a weboldal rangsorolását.

Ugyanis amellett, hogy a horgonyszöveg segít a Google-nak megérteni, hogy miről szól a weblap, a horgonyszöveg azt is befolyásolja, hogy egy webhely milyen magasan szerepel a Google organikus keresési eredményei között. A keresési eredményekben elfoglalt magasabb helyezés segít több forgalmat generálni a weboldalra.

A horgonyszövegnek többféle típusa létezik, mindegyiknek megvan a maga célja. A megfelelő használat kulcsa az, hogy figyelembe kell venni a célközönséget és azt, hogy mit szeretne a vállalat, hogyan reagáljanak a látogatók, ha elérik az oldalát.

Horgonyszöveg típusok

Navigációs horgonyszöveg – Ez akkor fordul elő, amikor egy márkanév vagy URL-cím szerepel horgonyszövegként. Leggyakrabban a kezdőlapra mutató linkeken fordul elő, de bármelyik más oldalnál is megtalálható. Ez a típusú horgonyszöveg hasznos, ha a látogatóknak segíteni kell navigálni a webhelyen.

Pontos egyezésű kulcsszavas horgonyszöveg – Amikor egy külső hivatkozás horgonyszövegeként egy oldal rangsorolási erőfeszítései során megcélzott pontos kulcsszavas kifejezést használnak, akkor ezt tekintjük pontos egyezésű kulcsszavas horgonyszövegnek. Ezek a leghasznosabbak SEO célokra, mivel segítenek a Google robotjainak megérteni, hogy milyen kulcsszavakra kell rangsorolni egy oldalt.

Részleges egyezésű kulcsszavas horgonyszöveg – A részleges egyezésű kulcsszavas horgonyszöveg a megcélzott kulcsszavas kifejezés valamilyen változata, és természetes módja annak, hogy a kulcsszavakat építsenek be a weboldal szövegébe. A részleges egyezésű kulcsszavas horgonyszöveget egy új webhely indításakor érdemes használni.

Márkás / csupasz URL horgonyok – A márkás horgonyok a márkanév bármely variációját tartalmazzák, míg a csupasz URL-ek egyszerűen a domain URL-jei, amelyekhez nem kapcsolódnak más szavak. A márkás horgonyok használata kiváló módja a márka tekintély online kiépítésének, míg a csupasz URL segíthet az oldal tekintélyének növelésében.

Általános horgonyok – Az általános horgonyok olyan gyakori kifejezéseket tartalmaznak, mint például “kattintson ide”, “tudjon meg többet”, “olvasson tovább” stb. Az ilyen típusú linkek SEO szempontból nem bírnak nagy súllyal, de hasznosak lehetnek a közösségi médiában való megosztás vagy az erőforrásból való átkattintás szempontjából.

rweb-blog-linkepites

Fehér és fekete kalapos linképítés

A linképítés kétféle technikára osztható: fehér kalapos linképítés és fekete kalapos linképítés. A fehér kalapos technikák a keresőmotorok irányelveinek betartására és etikus technikák alkalmazására irányulnak a forgalom növelése és a keresési eredményekben való jó helyezés érdekében. A fekete kalapos technikákat a keresőmotorok általában rossz szemmel nézik, és büntetést vagy akár kitiltást is eredményezhetnek, ami azt jelenti, hogy a webhely nem jelenik meg a keresési eredmények között.

Linképítési stratégiák

A linképítés olyan SEO-gyakorlat, amelynek célja a releváns és ugyanarra a weboldalra mutató weboldali linkek mennyiségének és minőségének növelése. Ezt számos stratégiával lehet elérni, például vendégblogolással, törött linképítéssel, vagy egyszerűen csak olyan egyedi és meggyőző tartalom létrehozásával, amelyet mások is meg akarnak osztani. Ez éppen a linképítés legfontosabb szempontja: értékes és vonzó tartalmat kell létrehozni, amelyre mások is hivatkozni akarnak.

Vendégblogolás, mint a következetesen működő linképítés stratégia 

Ez az a módszer, amikor tartalmat ír a weboldal-tulajdonos más webhelyek számára, cserébe pedig linket kap vissza a saját webhelyére. Rengeteg olyan webhely van, amely elfogad vendégposztokat, ami azt jelenti, hogy ha jól ír, és nem spammeli a felhasználókat a tartalmakkal, akkor képesnek kell lennie arra, hogy néhány minőségi linket szerezzen vissza a webhelyére ingyenesen. A közösségi oldalakon, például a Facebookon, a Twitteren és a Pinteresten történő linkek közzétételével is lehet némi előnyre szert tenni.

Törött linkek a linképítésben

A törött link olyan link, amely nem működik. Az oldal, amelyet el akar érni a felhasználó, már nem elérhető, vagy a cím rossz. Számos oka lehet annak, hogy egy weboldal eltűnik:

  • A weboldal tulajdonosa törölte azt.
  • A weboldalt áthelyezték egy másik helyre ugyanazon a weboldalon.
  • A weboldal átkerült egy másik weboldalra (és frissítenie kell a linket).
  • A weboldal URL címe megváltozott (és frissítenie kell a linket).
  • Az URL-címében elírás van, ami azt jelenti, hogy nem a megfelelő oldalra jut a felhasználó.

Amikor egy webhely tulajdonosa oldalakat távolít el, vagy megváltoztatja a meglévő oldalak URL-címét, akkor a korábban érvényes linkek törötté válhatnak. Amikor a böngésző törött linkkel találkozik, nem tudja elérni a hivatkozott URL-címen lévő oldalt, és helyette hibaüzenetet jelenít meg.

Megoldás: linkek visszanyerése. Ez magában foglalja a törött linkek megtalálását, amelyek olyan oldalakra mutatnak, amelyek már nem léteznek, és 301-es átirányításokat hoznak létre a megfelelő oldalakra, hogy visszaszerezzenek némi linkértéket a törött linkekből.

A webhelyek arra törekednek, hogy növeljék a webhelyükre mutató backlinkek számát. Néhány módszer mindenki számára ingyenesen használható, míg néhány módszer, mint például a linkbaiting, meglehetősen sok tervezést és marketinget igényel ahhoz, hogy működjön. Vannak fizetős módszerek is, mint például a pay per click marketing (PPC).

linkepites-rweb-tippek

Linkbaiting technika

A linkbaiting egy olyan marketingtechnika, amely az internetes közösség bizonyos típusú tartalmakra való reagálási hajlamára épül. A linképítő tartalmakat azzal a szándékkal hozzák létre, hogy más webmesterek és bloggerek figyelmét és érdeklődését felkeltsék, hogy azok visszalinkeljék az eredeti webhelyet. A webmesterek számára vonzó tartalmak létrehozásával az eredeti weboldal bejövő linkeket generálhat, amelyek a keresőmotorok, például a Google szerint a hitelesség jele és rangsorolási tényező.

A linkcsalogatás során egyszerűen olyan tartalmat hoznak létre, amely arra csábítja a felhasználókat, hogy hivatkozzanak rá. A tartalom lehet egy érdekes blogbejegyzéstől vagy egy videótól kezdve egy ellentmondásos politikai nyilatkozaton át egy informatív cikkig bármi. Ahhoz, hogy sikeres legyen a linkcsali, a közzétett tartalomnak egyedinek, vonzónak és megoszthatónak kell lennie.

Hogyan lehet készíteni linkbait tartalmat?

  • Végig kell gondolni, hogy a célközönség mit szeretne
  • Használni kell infografikákat, videókat és más lenyűgöző vizuális anyagokat
  • Érdemes ingyenes ajándékokat kínálni
  • “Hogyan kell” útmutatókat kell  készíteni
  • Kutatásokat és felméréseket kell végezni (és az eredményeket mindenképpen érdekes módon bemutatni).
  • Örökzöld tartalmakat kell közzétenni, amelyek nem avulnak el.

RTipp: Akár szponzorált tartalmakhoz, más oldalakon megjelenő vendégposztokhoz épít linkeket, akár csak a saját oldala rangsorolását próbálja javítani, ezek a legjobb linképítési technikák közé tartoznak:

  • Építsen kapcsolatokat az iparág befolyásos szereplőivel
  • Keresse meg a releváns vállalkozásokat
  • Tegyen közzé hasznos tartalmat a blogján
  • Használjon vonzó képeket és infografikákat.
  • Küldjön blogbejegyzéseket más oldalakon vendégposztként

Linkkatalógus, mint a legrégebbi linképítési mód

A linkkatalógus vagy linkkönyvtár olyan weboldal, amely egy adott témával vagy témakörrel kapcsolatos linkek listáját tartalmazza. Ezek a könyvtárak kategóriákba és alkategóriákba vannak rendezve, és jellemzően szerkesztői felülvizsgálati folyamatot tartalmaznak. Egyes könyvtárak csak a szerkesztők által történő felülvizsgálatra jelentkező weboldalak egy részét sorolják fel, míg más könyvtárak lehetővé teszik, hogy bármely weboldal fizessen a könyvtárukba való felvételért.

A linkkönyvtárak a backlinkek építésének egyik legrégebbi és leghagyományosabb módja. Már az internet kezdete óta léteznek, és a Google algoritmusának változásai ellenére ma is fontosak. 

A múltban a linkkatalógusokat nagyrészt arra használták, hogy más olyan webhelyekre mutató linkeket adjanak meg, amelyek hasznosak lehetnek egy adott webhely látogatói számára, vagy hogy kategorizálják és kereszthivatkozásokat tegyenek a népszerű webhelyekre.

Ma már sokféle linkkönyvtár létezik az interneten, köztük regionális, iparágspecifikus és hiánypótló témájú könyvtárak, amelyeket linképítési stratégia részeként lehet használni. Amellett, hogy ezek a linkek könnyen megszerezhetők, segíthetnek növelni a webhely láthatóságát is.

Hogyan működik egy linképítési kampány?

RTipp: A linképítési kampány első lépése a potenciális webhelyek azonosítása, amelyek érdekeltek lehetnek abban, hogy a vállalat webhelyére hivatkozzanak. Miután azonosította ezeket a potenciális webhelyeket, elkezdheti közvetlenül felvenni velük a kapcsolatot, és felkérheti őket, hogy hivatkozzanak vissza az Ön webhelyére.

Amikor olyan webhelyeket keres, amelyekhez linket adhat a sajátjához, van néhány tényező, amely segít eldönteni, hogy jó webhelyről van-e szó. Ezek közé tartoznak:

  • Relevancia – A webhelynek ugyanabban az iparágban kell működnie, és relevánsnak kell lennie a kulcsszó szempontjából, amelyre Ön rangsorolni szeretne.
  • Hitelesség – Hiteles webhelyek megbíznak a webhelyben? Ha senki más nem bízik a honlapban, a Google sem fog. Ezt például úgy ellenőrizheti, hogy megnézi, hogy a webhelyet megemlítették-e már valamelyik neves hírforrásban.
  • Minőség – Sok a spammeres hirdetés a webhelyen? Vannak törött linkek? Ezek annak a jelei, hogy a minőség alacsony, és a Google megbüntetheti, ha túl sokszor hivatkozik rá.

A linképítési kampány következő lépése az, hogy tartalmat készít ezeknek az oldalaknak, és ezt a tartalmat jóváhagyásra elküldi az oldalukra. A jóváhagyást követően ezek a linkek megjelennek az oldalukon, és a linkekre kattintó látogatókat az Ön weboldalára vagy céloldalára irányítják.

rweb-kereso-optimalizalas-es-linkepites

Linkellenőrző-eszközök 

RTipp: Íme néhány eszköz, amellyel linklehetőségeket találhat olyan webhelyeken, amelyek hajlandóak lennének linkelni az Ön webhelyére:

  • Majestic: Ez az eszköz számos különböző mérőszámot és adatpontot kínál a világhálón található minden URL-hez. Használhatja saját webhelye, valamint a versenytársak webhelyeinek elemzésére. 
  • SEMrush: Ez egy másik versenyelemző eszköz, amely azt is megmondja, hogy hány backlinkkel rendelkezik egy webhely, és hogy milyen horgonyszövegeket használnak ezeken a linkeken. Lehetővé teszi továbbá, hogy kulcsszókutatást végezzen, és elemezze saját webhelyét SEO-problémák szempontjából. A SEMrushnak van ingyenes verziója és több fizetős szintje is, növekvő adatmennyiséggel.
  • Google Search Console: A Google által kínált ingyenes szolgáltatás, amely segít a webhelytulajdonosoknak nyomon követni a Google keresési teljesítményét, és megtalálni azokat a problémákat, amelyek befolyásolhatják a rangsorolást. A GSC nem kínál túl sok információt a backlinkekről, de figyelmeztet, ha oldalakat távolítottak el a Google keresési indexéből.

A linképítés egy rendkívül versenyképes terület, de a jó hír az, hogy a kisvállalkozások számára is bőven van hely a versenyben. Nem kell hatalmas marketingköltségvetéssel rendelkezni a linképítéshez. Csak kreatívnak kell lenni.

Hírlevél

Csatlakozzon Ön is az RWeb közösségéhez! Értesüljön elsőként az aktuális publikációinkról!

Felkínáljuk a lehetőséget, hogy elsőként értesüljön e-mailben a legfrissebb publikációinkról. Ígérjükhogy a megadott e-mail címre soha nem fogunk küldeni marketing célú hirdetéseket. A kidolgozott funkcionalitást kizárólag Önért hoztuk létre, hogy mindig friss információt kapjon – bármikor visszavonhatja a feliratkozását – a döntés mindig az Ön kezében lesz!

Továbbá ígérjük, hogy a megadott e-mail címét (és/vagy a hozzátartozó IP címét, munkamenet azonosítót – un. session ID) nem fogjuk továbbítani arra jogosulatlan harmadik félnek! Hiszünk a szólásszabadság, a diszkréció és az online anonimitás tiszteletben tartásában!

Üdvözölni szeretnénk az RWeb publikációinak olvasói között Önt is!

A “Csatlakozom az RWeb közösségéhez” gomb lenyomásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban megfogalmazottakat.

Legfrissebb publikációink

Legfrissebb publikációink

Mai dátum: október 4, 2022

Get a quote

  1. Please provide the basic information that will help us establish our joint business partnership, which we grant not to pass on to third parties.
  2. We will respond to your inquiry within one official working day.
  3. The first telephone or online communication consultation will take place, during which we will determine our target audience and launch the first phase of our joint project accordingly.

Business website order

Accepted file types: PDF, JPEG, JPG, PNG, DOCX, PSD maximum file size: 8 MB.
By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the RWeb Privacy Policy.

Az űrlap kitöltését követően:

  1. Kérjük, adja meg azon alapinformációkat melyek segítenek megalapozni közös üzlet-partneri viszonyunkat. Garantáljuk, hogy ezeket nem továbbítjuk harmadik félnek.
  2. Legfejebb egy hivatalos munkanapon belül válaszolunk a megkeresésére.
  3. Az első telefonos vagy online kommunikációs egyeztetés keretén belül meghatározzuk a célközönségét. Ez alapján elindítjuk közös projektünk első szakaszát.

Weboldal rendelés

Elfogadott fájltípusok: PDF, JPEG, JPG, PNG, DOCX, PSD maximum fájl méret: 8 MB.
Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom az RWeb adatvédelmi irányelveit.

Our latest publications

Todays date:október 4, 2022
RWEB-logo

Tisztelt Látogató!