Website also avalible in:

tartalomiras

Miért kell minőségi tartalom egy weboldalra? 

Tartalomjegyzék

Hírlevél

Csatlakozzon Ön is az RWeb közösségéhez! Értesüljön elsőként az aktuális publikációinkról!

Felkínáljuk a lehetőséget, hogy elsőként értesüljön e-mailben a legfrissebb publikációinkról. Ígérjükhogy a megadott e-mail címre soha nem fogunk küldeni marketing célú hirdetéseket. A kidolgozott funkcionalitást kizárólag Önért hoztuk létre, hogy mindig friss információt kapjon – bármikor visszavonhatja a feliratkozását – a döntés mindig az Ön kezében lesz!

Továbbá ígérjük, hogy a megadott e-mail címét (és/vagy a hozzátartozó IP címét, munkamenet azonosítót – un. session ID) nem fogjuk továbbítani arra jogosulatlan harmadik félnek! Hiszünk a szólásszabadság, a diszkréció és az online anonimitás tiszteletben tartásában!

Üdvözölni szeretnénk az RWeb publikációinak olvasói között Önt is!

A “Csatlakozom az RWeb közösségéhez” gomb lenyomásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban megfogalmazottakat.

Mitől lesz minőségi egy szöveg? Mit kell tartalmaznia vagy tennie egy cikknek ahhoz, hogy elég jónak minősüljön? Hogyan tudsz tartalomíróként nagyszerű tartalmat létrehozni, miközben SEO-val is létrehozhatod és online népszerűsítheted azt? Ez a blog elmagyarázza, hogy milyen előnyökkel jár, ha minőségi tartalom van a webhelyen. (pl. kulcsszavak megcélzása, a látogatók lekötése a webhelyen található tartalommal és a szerves keresési forgalom vonzása).

“A forma és a stí­lus az maga a tartalom.”

– Tarr Béla

Az írás egyfajta művészet, aminek képességével egyesek egyszerűen születnek, másoknak pedig meg kell dolgozni érte. Mindenki szeretné tudni, hogyan kell jó tartalmat írni, és elsősorban olyan tartalmat, amelyet a látogatók valóban elolvasnak. Végül is a minőségi tartalom létrehozása az első lépés a sikeres inbound marketing felé, ezzel együtt pedig növelni a konverziós arányt, a leadeket és az eladásokat.

minosegi-tartalom-gyartas

Mi számít tartalomnak a weboldalon? 

Egy webhely tartalma minden olyan szöveg és kép, amelyet megoszt a látogatókkal, legyen szó blogcikkekről, videókról, képekről vagy más médiaformákról. 

Milyen a minőségi tartalom? 

A tartalom a király! A sokszor ismételt Bill Gates idézet kiállta az idő próbáját és még ma is érvényes. Az internet tele van cikkek, videók, képek és egyéb tartalmak tömkelegével, amelyek mindegyike a vásárlók figyelméért verseng. Ezért elengedhetetlen, hogy minőségi tartalom legyen egy webhelyen.

A jó tartalom olyan hangon szól az olvasóhoz, amellyel azonosulni tud, és amelyet őszintének érez, miközben azt az érzést kelti, hogy a figyelem középpontjában van. Beszélgetős, anélkül, hogy túlságosan informális vagy köznyelvi lenne, és simán olvasható, mint a természetes emberi beszéd.

Minden weboldalnak egyedinek és eredetinek kell lennie. Pontosan ez az oka annak, hogy a tartalommarketing az elmúlt években szárnyra kapott. A tartalommarketingesek az internetes szövegek specialistái. Aranyat érő tudásukat a tartalommarketing keretén belül kamatoztatják és szakértői annak, hogy a bonyolult, vagy ismeretlen dolgokat könnyűnek tüntessék fel. A tartalommarketing az értékes, releváns és következetes tartalmak létrehozásának és közzétételének stratégiája, amelyeket a célközönség olvasni és megosztani akar. Megfelelő tartalom nélkül a keresőmotorok nem fogják szerepeltetni a weboldalt a találatok között – csökkentve ezzel a honlap forgalmát.

A tartalommarketing azonban sokkal többről szól, mint egyszerű cikkekről és blogbejegyzésekről. Lényegében megnyitja az ajtókat egy párbeszédhez, meghívja a vásárlókat az üzletbe, mielőtt még odaérnének. Ez a bizalom és a befolyás megszerzéséről szól. A tartalommarketing a saját szavakkal meséli el a vállalat történetét. A saját szavak pedig a legerősebb eszközök a bizalomépítéshez ebben a játékban.

RTipp: Egy weboldalon szereplő történetek megnyugtatóak, tanulságosak vagy akár szórakoztatóak is lehetnek. Olvasásuk jót tesz a léleknek. Bármilyen érzelmet is éreznek a látogatók a történeteidtől, érzelmi kapcsolatot teremtesz velük, és ez az, amiről a tartalommarketing szól. Ráadásul webhelye online forgalmának növelését közvetlenül befolyásolja a történetmesélés mélysége.

A jó minőségű tartalom a weboldalon több okból is értékes lehet:

– a látogatók számára vonzóvá teszi a webhelyet, ami segít a vezetések, az értékesítés generálásában.

minosegi-tartalom-iras

A jó minőségű tartalom: 

– Több látogatót vonz a keresőmotorokból és a közösségi médiából 

– Nagyobb forgalmat és magasabb keresési rangsort eredményez 

– Növelik a márka ismertségét és tekintélyét

– Hozzájárul az értékesítéshez, növeli a konverziók számát

– Segít szaktekintéllyé válni az iparágban

– Bevonja a látogatókat a weboldal életébe hozzászólásokkal, véleménynyilvánításokkal

RTipp: Törekedjen arra, hogy olyan hiteles tartalmat hozzon létre, amely rezonál a célközönségére, és meg fogja tapasztalni, hogy üzenete magától elterjed.

Függetlenül attól, hogy Ön egy befutott cég, amelynek blogja nagy forgalmat bonyolít és értékesíti termékeit, vagy egy nemrég nyitott kisvállalkozás, a tartalom minősége dönthet arról, hogy milyen lesz az organikus keresési forgalma. Meg kell győződnie arról, hogy olyan tartalmat hoz létre, amely releváns az iparágában, és segít eladni a termékeit vagy szolgáltatásait. Fontos, hogy többféle, jó minőségű tartalmat hozzon létre a weboldalán, mivel ez segíthet bizonyos kulcsszavak megcélzásában, a látogatók minőségi tartalommal való lekötésében a webhelyén, és az organikus keresési forgalom vonzásában.

rweb-tartalom-iras

A minőségi tartalom, mint alap

A tartalom nem csak egy divatos szó, hanem olyasmi, amire a weboldalnak épülnie kell. Nagyon sok weboldal elhanyagolja a tartalmát, és a fizetett reklámok gyors megoldására hagyatkozik. Ezek az oldalak: óriási népszerűségnek örvendenek a közösségi médiában, havonta több százezer látogatót fogadnak, de amikor rájuk rákattintanak, csak nagy tartalmi hiányosságokkal, hirdetésekkel és kattintásra csábító címekkel lehet találkozni. A keresőmotor nem tud magas rangsorolást adni egy ilyen oldalnak, és jellemzően, amikor a felhasználók a Google “Hirdetés” linkjére kattintva látogatják meg, a visszafordulási arány óriási.

Ha értékes és releváns információkat kínál a weboldal az olvasóinak, könnyebbé teszi számukra a vásárlási döntést – különösen akkor, ha potenciálisan valami pluszt nyerhetnek, például kedvezményt kaphatnak a megvásárolni tervezett termékhez. A Google is úgy tekint a webhelyen található magas minőségű tartalomra, mint a vállalkozás szakértelmére és megbízhatóságára utaló jó mutatóra – ez a tényező nagyon fontos az organikus keresésekben elfoglalt helyezések meghatározásában.

A tartalom ugyanis a Google egyik legfontosabb rangsorolási tényezője. Ez az ami meghatározza, hogy az oldalt észreveszik-e vagy sem, és hogy milyen típusú látogatókat fog vonzani. A jó tartalom az egyik fő tényezője annak, hogy webhely egyáltalán megtalálható-e az online térben.

A weboldal tartalmának felépítése és karbantartása az egyik legfontosabb dolog az online marketingben. Vonzza a megfelelő közönséget és alakítja át őket vásárlókká és ügyfelekké a vállalkozás számára. A tartalom minden weboldal kulcsfontosságú része, de gyakran alábecsülik, mint üzleti eszközt.

A minőségi tartalomba való befektetés sokféleképpen szolgálja a vállalkozás céljait. 

  1. Segít a kulcsszavak kezelésében, ami versenyelőnyhöz juttathatja webhelyet, és lehetővé teszi, hogy magasabbra kerüljön a keresésekben. 
  2. Segít elkötelezni és megtartani a látogatókat, mivel a minőségi tartalom értéket kínál számukra. Így nagyobb eséllyel válnak hűséges és lojális vásárlókká és térnek vissza rendszeresen.
  3. Segít meggyőzni a látogatókat, hogy osszák meg ismerőseikkel a weboldalt. Az ügyfelek megköszönik a megosztásokat, és ezáltal a Google észreveszi a honlapot.
proffeszionalis-szovegiras

Professzionális szövegírási szolgáltatások

A weboldalnak közönségre van szüksége. Ezt a közönséget kell lefoglalni. A minőségi tartalom megírása viszont nem mindig egyszerű. A gondot az jelentheti, hogy aki nem szokott hozzá az online tartalom létrehozásához, annak nehéz lehet tudni, hogyan kezdjen hozzá. A jó hír az, hogy nem kell szövegírónak vagy újságírónak lenni ahhoz, hogy nagyszerű tartalmat hozzon létre. Ehelyett csak olyan meggyőző tartalomra van szükség, ami releváns és érdekes a célközönség számára.

Természetesen professzionális szövegírói szolgáltatások is igénybe vehetők a kívánt eredmények elérése érdekében. A profi szövegírók értik, mi készteti az olvasókat arra, hogy elolvassák és megosszák a tartalmat. Értik, hogyan kell a keresőmotorok számára írni, hogy a weboldal megjelenjen, amikor az emberek például olyan luxuscikkekre keresnek, mint az autók vagy a szállodai szobák. Segíthetnek magával ragadó tartalmakat létrehozni a weboldalra. Képesek olyan tartalmat kitalálni, amely segít elérni üzleti célokat, közben pedig a weboldalt frissen és izgalmasan tartani.

Annak érdekében, hogy jó döntést tudjon hozni szövegíró megbízásával kapcsolatban a következőket teheti: 

  • Kutasson a szövegíróról a korábbi munkái és az online vélemények megtekintésével.  
  • Beszélje meg az igényeit a szövegíróval – győződjön meg róla, hogy a szövegíró teljes mértékben megérti az Ön igényeit, és olyan árajánlatot ad, amely megfelel ennek a specifikációnak. Így nem érheti váratlan meglepetés a későbbiekben. A szövegírás nem csak az írásról szól. Hanem arról, hogy a szöveg kiemelkedjen a tömegből.
  • Szerezzen be referenciákat korábbi ügyfelektől – Ez az egyik legjobb módja annak megállapítására, hogy egy profi szövegíró megfelel-e Önnek, vállalkozásának. Feltétlenül beszéljen ezekkel az ügyfelekkel arról is, hogy mi tetszett, illetve mi nem tetszett nekik az adott íróval való közös munkában.

Sok vállalkozó azt gondolhatja, hogy pénzt takarít meg azzal, ha maga írja meg a tartalmat, vagy egy jól író alkalmazottja gondoskodik róla. A legtöbb esetben azonban érdemes egy webes írásban jártas, profi írót felbérelni a webhely tartalmának elkészítésére. Ez biztosítja, hogy a honlap hangvétele egységes legyen, és hogy a bemutatott információk könnyen emészthetőek legyenek a látogatók számára.

proffeszionalis-szovegiras-rweb

Mikor érdemes professzionális szövegírót alkalmazni?

A profi szövegírók többéves munkával és gyakorlattal csiszolták ki képességeiket. Megtanulták, mi az, ami eladható, és mi az, ami nem. Tudják, hogyan kell megfogni az olvasót, és hogyan kell behálózni. Értik a nyelvi árnyalatokat és a szavak erejét. És szakértők abban, hogy olyan világos, meggyőző üzeneteket fogalmazzanak meg, amelyek cselekvésre ösztönzik a közönséget. Érdemes alkalmazni őket, ha:

  • Egy termék vagy szolgáltatás bevezetése előtt áll, és szeretné, ha márkája egyedi hangja hangosan és tisztán érvényesülne. 
  • Meglévő webhelye nem működik, és át kell alakítania, hogy felhasználóbarát, SEO-barát legyen.
  • Van egy terméke vagy szolgáltatása, amely már évek óta létezik, de nem kapja meg a megérdemelt figyelmet. 
  • Nincs ideje a szövegírásra a sok egyéb, a vállalkozás működtetéséhez kapcsolódó feladat mellett.
  • Úgy érzi, nem találják meg a megfelelő szavak, amelyek segítenék az eladásokat. Hiába próbálja újra és újra, a szöveg nem elég ütős.

A sikeres tartalomnak mindig választ kell adnia ezekre a kérdésekre: 

1. Ki a célközönség? 

2. Mik a céljaik? 

3. Hogyan lehet segíteni nekik a célok elérésében?

rweb-tanacsadas

Tanácsok minőségi tartalom létrehozásához

Először jól kell ismerni a célközönséget és azok igényeit. A tartalom létrehozásakor a helyes gondolkodásmód az, ha a látogatók fejével próbálnak meg gondolkodni. Keresik a saját válaszaikat, így az olvasóközönség érdekeit szem előtt tartva kell írni. A legjobb módja annak, hogy olyan tartalom kerüljön ki a weboldalra, amely rezonál a célközönségre, ha megértik, hogy kik a fogyasztók, és milyen céllal látogatnak el az oldalra. Ez segít biztosítani, hogy az oldalon található összes szócikk úgy legyen megírva, hogy ők vannak szem előtt tartva, és kifejezetten az ő igényeiknek megfelelően, releváns módon születnek a szövegek.

A tartalom minden sikeres online vállalkozás gerince. Egy vonzó weboldal, ami  professzionálisan néz ki, szilárd tartalom nélkül nem elég. Nem csak arról van szó, hogy hogyan néz ki a webhely, hanem arról is, hogy hogyan vonzza a látogatókat tartalmával, aminek érdekesnek és relevánsnak kell lennie a célközönség számára. Mi számít érdekesnek és relevánsnak az ügyfelek szerint? Minden olyan szöveg, ahova megjegyzéseket vagy értékeléseket írnak, akár a közösségi médiák felületein is, érdekes számukra. Ha pozitívan reagálnak a tartalomra, és részt vesznek a bővítésében, az azt jelenti, hogy felkeltette a figyelmüket a mondanivaló és többet akarnak olvasni a témáról.

szovegiras-vasarlas

Miben segít a minőségi tartalom egy weboldalon? 

I. segít több olvasót vonzani. 

II. segít jobban rangsorolni a célzott kulcsszavakra

III. segít elérni a potenciális ügyfeleket

IV. segita konverziók növelésében

VI. segít megbízhatónak lenni

A tartalomnak jól megírtnak, informatívnak és könnyen olvashatónak kell lennie ahhoz, hogy elérje ezeket a célokat. A közösségi médiamegosztások remek módja annak, hogy terjesszék a vállalkozás hírét, és új látogatókat vonzzanak. Amikor ugyanis az emberek megosztják a tartalmat a Facebookon, a Twitteren vagy a Pinteresten, még több potenciális ügyfelet vonzhatnak az oldalra. Ha pedig a látogatóknak tetszik, amit a weboldalon olvasnak, akkor nagy valószínűséggel vásárolni fognak, vagy legalábbis feliratkoznak egy e-mail hírlevélre! 

kulcsszokutatas

Kulcsszavak

A tartalomírás során a legfontosabb dolog a megfelelő kulcsszavak megcélzása. Alapvetően arra kell ügyelni, hogy a cikk témája megfeleljen annak, amire az emberek keresnek a keresőmotorokban, például a Google-ban. A kulcsszavak olyan szavak vagy kifejezések, amelyeket a keresőmotorok és más eszközök az online információk megtalálására használnak. A kiváló minőségű tartalom egy adott kulcsszó vagy kulcsszócsoport köré épül. Népszerű kulc-kutató eszköz például a SEMrush.

Egy weboldalon sok olyan kulcsszó van, amit címként lehet használni. Ki kell választani a kulcspontokat és némi részletezéssel egyértelműbbé kell tenni azokat. Arra érdemes koncentrálni, amire a célközönség kíváncsi, nem pedig arra, amit a cég akar mondani. Világosan kell fogalmazni, hogy az olvasók megértsék a témát anélkül, hogy sok időt töltenének a szavak dekódolásával. A kulcsszavak fontosak, de túlzásba sem kell vinni, vagy erőltetni a jelenlétüket. Inkább aktív mondatokat kell írni, mint passzívakat. 

kulcsszokutatas-rweb

Mire érdemes még figyelni tartalom készítésekor?

Az ütős tartalom tele van információval, szórakoztató és magával ragadó. Olvashatóság, relevancia és megjegyezhetőség jellemzi. Az olvashatóság arra utal, hogy mennyire könnyű az olvasóknak megérteni a leírt információkat. A relevancia arra utal, hogy a tartalom mennyire kapcsolódik a célközönséghez és a webhelyen értékesített termékekhez. A megjegyezhetőség arra utal, hogy az emberek emlékeznek-e arra, amit olvastak, miután elhagyták az oldalt.

Figyelni kell a tagolásra. Rövid bekezdéseket és felsorolásos listákat érdemes használni. A hosszú bekezdések ijesztőek, különösen, ha az olvasó nem sokat tud a témáról. A felsoroláspontok és fejlécek segítenek kiemelni a legfontosabb témákat, és megkönnyítik az olvasók számára, hogy gyorsan átfussák a tartalmat, ha akarják. 

A minőségi tartalom magával ragadja a felhasználókat, és arra készteti őket, hogy visszatérjenek az weboldalra. Többre képes, mint a vállalat termékeinek egyszerű bemutatása. Ehelyett inkább arra szolgál, hogy meggyőzze az érdeklődőket, miért érdemes vásárolniuk.

A pusztán dekoratív weboldalak aligha vonzzák a potenciális ügyfeleket vagy vásárlókat, és nem adnak választ a kérdéseikre. A tartalomnak magával ragadónak és informatívnak kell lennie, anélkül, hogy túlterhelnék a képek és videók. Ha egy weboldal vizuálisan lenyűgöző sablonnal rendelkezik, de nincs információs értéke, akkor a látogatók valószínűleg továbbmennek egy másik, az igényeiknek jobban megfelelő oldalra. Gondoskodni kell tehát arról, hogy a webhely elegendő ütős tartalommal rendelkezzen, mivel végső soron ez fogja előmozdítani a vállalkozás növekedését. A minőségi tartalom az az erő, ami a forgalmat a honlap felé tereli. 

Hírlevél

Csatlakozzon Ön is az RWeb közösségéhez! Értesüljön elsőként az aktuális publikációinkról!

Felkínáljuk a lehetőséget, hogy elsőként értesüljön e-mailben a legfrissebb publikációinkról. Ígérjükhogy a megadott e-mail címre soha nem fogunk küldeni marketing célú hirdetéseket. A kidolgozott funkcionalitást kizárólag Önért hoztuk létre, hogy mindig friss információt kapjon – bármikor visszavonhatja a feliratkozását – a döntés mindig az Ön kezében lesz!

Továbbá ígérjük, hogy a megadott e-mail címét (és/vagy a hozzátartozó IP címét, munkamenet azonosítót – un. session ID) nem fogjuk továbbítani arra jogosulatlan harmadik félnek! Hiszünk a szólásszabadság, a diszkréció és az online anonimitás tiszteletben tartásában!

Üdvözölni szeretnénk az RWeb publikációinak olvasói között Önt is!

A “Csatlakozom az RWeb közösségéhez” gomb lenyomásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban megfogalmazottakat.

Legfrissebb publikációink

Legfrissebb publikációink

Mai dátum: október 4, 2022

Get a quote

  1. Please provide the basic information that will help us establish our joint business partnership, which we grant not to pass on to third parties.
  2. We will respond to your inquiry within one official working day.
  3. The first telephone or online communication consultation will take place, during which we will determine our target audience and launch the first phase of our joint project accordingly.

Business website order

Accepted file types: PDF, JPEG, JPG, PNG, DOCX, PSD maximum file size: 8 MB.
By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the RWeb Privacy Policy.

Az űrlap kitöltését követően:

  1. Kérjük, adja meg azon alapinformációkat melyek segítenek megalapozni közös üzlet-partneri viszonyunkat. Garantáljuk, hogy ezeket nem továbbítjuk harmadik félnek.
  2. Legfejebb egy hivatalos munkanapon belül válaszolunk a megkeresésére.
  3. Az első telefonos vagy online kommunikációs egyeztetés keretén belül meghatározzuk a célközönségét. Ez alapján elindítjuk közös projektünk első szakaszát.

Weboldal rendelés

Elfogadott fájltípusok: PDF, JPEG, JPG, PNG, DOCX, PSD maximum fájl méret: 8 MB.
Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom az RWeb adatvédelmi irányelveit.

Our latest publications

Todays date:október 4, 2022
RWEB-logo

Tisztelt Látogató!